  • 1. Data: 2006-09-11 13:33:38
    Temat: Umowa
    Od: a...@w...pl

    Jestem nauczycielem Kontraktowym.W tym roku mam egzamin na nauczyciela
    mianowanego. Jestem zatrudniona na 16/18 etatu a umowa wciąż tylko na
    rok. Czy to jest zgodne z prawem. Pozdrawiam Zosia

  • 2. Data: 2006-09-11 21:06:23
    Temat: Re: Umowa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1157981618.179333.290140@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com
    a...@w...pl <a...@w...pl> pisze:

    > Jestem nauczycielem Kontraktowym.W tym roku mam egzamin na nauczyciela
    > mianowanego. Jestem zatrudniona na 16/18 etatu a umowa wciąż tylko na
    > rok. Czy to jest zgodne z prawem. Pozdrawiam Zosia
    Z prawem tak, ale ze zdrowym rozsądkiem na pewno nie.
    Jak można bowiem zatrudniać jako nauczyciela kogoś, kto zadaje takie
    pytania?
    W jaki sposób rodzić może zapobiec, żeby jego dzieci nie trafiły doi takiego
    "nauczyciela"?

    --
    Jotte