  • 1. Data: 2008-10-30 10:10:37
    Temat: Umorzenie postępowania
    Od: CUT <C...@C...pl>

    Witam,

    Dziś dostałem informacje informacje o umorzeniu śledztwa w sprawie
    wypadku w którym pijak wjechał do mnie.

    Umorzono śledztwo bo niby miałem poniżej 7 dni leczenia czy jakoś tak.

    Sprawa wygląda inaczej. Wypadek był 10.10.2008. 14 dni byłem w gipsie.
    Potem stabilizator na kolano. 5 listopada będę miał artroskopie kolana.
    Mam zwolnienie z zajęć akademickich do 14 listopada.

    Co z tym mogę zrobić. Nie chcę żeby mu to uszło na sucho. Czy pisanie
    zażalenia coś da?

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2008-10-30 15:35:10
    Temat: Re: Umorzenie postępowania
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Co z tym mogę zrobić. Nie chcę żeby mu to uszło na sucho. Czy pisanie
    > zażalenia coś da?

    Nie da. Okres L4 to nie to samo, co okres na jaki nastapilo naruszenie
    czynnosci narzadow twojego ciala lub rozstroj zdrowia - a to sa znamiona
    przestepstwa z art. 177 k.k.
    Rozumiem, ze biegly stwierdzil, ze u ciebie bylo ponizej 7 dni. Zatem
    prokurator umrzyl sprawe o przestepstwo i skierowal do postepowania o
    wykroczenie z art 86 kw. Winowajca bedzie ukarany, choc oczywiscie poniesie
    mniejsze konsekwencje.

    Cezar

  • 3. Data: 2008-10-30 16:55:10
    Od: CUT <C...@C...pl>

    Cezar pisze:

> [...]
    > prokurator umrzyl sprawe o przestepstwo i skierowal do postepowania o
    > wykroczenie z art 86 kw. Winowajca bedzie ukarany, choc oczywiscie poniesie

    Jaki biegły?? Z złożyłem zeznacie na policji. Powiedziałem, że się
    leczę. Nikt mnie nie badał, nikt mnie nie prosił o dokumentacje medyczną!!!

    To, że nie mogę ruszać nogą prawie miesiąc nic nie znaczy?? 5 listopada
    będę miał artroskopie, i dopiero 4-6 tyg po tym zabiegu chirurgicznym
    można będzie mówić o przywróceniu sprawności nogi.

  • 4. Data: 2008-10-30 18:36:03
    Od: "Lookasz" <l...@p...cutit.fm>

    przejrzyj akta, zobacz czy jest opinia biegłego, jeżeli nie zal się że
    bezpodstawnie uzuano, że obrażenia były do tzw. 7 dni

  • 5. Data: 2008-10-30 20:56:03
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Jaki biegły?? Z złożyłem zeznacie na policji. Powiedziałem, że się leczę.
    > Nikt mnie nie badał, nikt mnie nie prosił o dokumentacje medyczną!!!

    A zeznawales, gdzie Ciebie pogotowie wywiozlo po wypadku, gdzie sie potem
    leczyles ? Jesli tak, to prok. sam se sciagnal dokumentacje. Chory nigdy nie
    ma pelnej dokumentacji, bo karty choroby (historia choroby) sa w placowkach
    zdrowia i tam sie o nie wystepuje. Potem papiery przedklada sie bieglemu i
    ten wydaje opinie.

    > To, że nie mogę ruszać nogą prawie miesiąc nic nie znaczy?? 5 listopada
    > będę miał artroskopie, i dopiero 4-6 tyg po tym zabiegu chirurgicznym
    > można będzie mówić o przywróceniu sprawności nogi.

    Czytales pouczenie na umorzeniu ? Z pewnoscia pisze tam, ze mozesz isc do
    prokurtury i przejrzec akta sprawy. Idz, poczytaj, zloz zazalenie.Tylko
    pamietaj, ze masz na to 7 dni od doreczenia postanowienia.

    Cezar

  • 6. Data: 2008-10-30 21:56:39
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "CUT" <C...@C...pl> wrote
    > Co z tym mogę zrobić.

    To się zalażal.

    >Nie chcę żeby mu to uszło na sucho.

    Nawet gdyby śledztwo umorzono to i tak odpowie za to w trybie
    wykroczeniowym.

  • 7. Data: 2008-10-31 07:06:31
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Lookasz pisze:
    > przejrzyj akta, zobacz czy jest opinia biegłego, jeżeli nie zal się że
    > bezpodstawnie uzuano, że obrażenia były do tzw. 7 dni

    sprawdź też czy biegły miał całość dokumentacji

    KG