  • 11. Data: 2005-05-09 17:07:50
    Temat: Re: Ultimo - windykacja "na wydrę"
    Od: poreba <d...@p...com>

    switek <w...@g...pl.spam.invalid> niebacznie popelnil
    news:d5o07e$cbk$1@inews.gazeta.pl:

    > to jak odgrzebiesz, zrób ksero i wyślij im do firmy i powiedz,
    > że jak ci jeszcze jeden list wyślą to dasz im w zęby.
    A jak masz ułańską fantazję i nie prowadzisz już DG to do
    przesyłki dołącz rachunek "za obsługę wzajemnych rozrachunków"
    czy jakoś tak, daj termin płatności 7 dni i zagroź,
    że w razie opóźnień sprawę skierujesz do windykacji do firmy Ultimo,
    a tak na wydrę im ...
    Nie sądzę żeby się przejęli ale odreagujesz.

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2005-05-10 06:48:04
    Od: Jarek <j...@p...srv.pl>

    Jesli masz potwierdzenia zaplaty to wyslij do nich pismo z informacja ze
    naleznosci zostaly uregulowane i oczekujesz zakonczenia sprawy i
    przeprosin za nękanie.
    Koniecznie wyslij CC do URTiP-u.

    Kopi wplat im nie dawaj! Poczekaj az skieruja sprawe do sadu. Na
    pierwszej rozprawie przedstawisz potwierdzenia wplat i zarządasz
    odszkodowania za stracony czas itp. Jak sie dobrze zakrecisz to jeszcze
    na tym zarobisz.
    Ja z nimi wygralem, ale nic nie zarobilem - tyle ze mnie przeprosili.

    PZDR
    Jarek

  • 13. Data: 2005-05-12 13:27:23
    Od: Tomasz <i...@a...pl>

    DarkDaro napisał(a):

    > Całego długu wyliczyli na nieco ponad 190zł w czym 44zł to ich koszta
    > windykacji czyli wysłania listu zwykłego.

    To chyba wyslali kurierem z Luksemburga?

  • 14. Data: 2005-05-16 14:03:19
    Od: "Adam Kijak" <d...@h...pl>

    > To chyba wyslali kurierem z Luksemburga?

    Hehe, mają jakąś filię w Toruniu. Czekam aż skierują sprawę do sądu -
    ośmieszą sie i tyle a ja jeszcze na każdej sprawie będę zgłaszał dodatkowe
    wnioski aby się na jednej nie skończyło. Bez pracy jestem wiec mogę chodzić
    a oni może zastanowia sie od kogo kupują długi.

    PZDR
    Mroczny Daro

  • 15. Data: 2005-05-16 14:19:53
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl>

    Sory - zapomniałem zmienić nicka w poprzednim poście bo kolega korzystał

    PZDR
    Mroczny Daro