    From: "s_z" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ulga meldunkowa a partycypacja w TBS
    Date: Sat, 03 Oct 2009 23:06:08 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Witam,

    Czy jeżeli jestem partycypantem w TBS (ale nie mieszkam w tym lokalu, tylko
    wskazałem innego najemcę),
    to załapię się na ulgę meldunkową przy otrzymaniu darowizny mieszkania od osoby
    niezpokrewnionej?

    Nie jestem pewien czy ta partycypacja nie podpada pod któreś praw wymienionych
    w Art16, ust 2 punkt 2 i 3:
    2) nie są właścicielami innego budynku mieszkalnego lub lokalu mieszkalnego
    stanowiącego odrębną nieruchomość (...);
    3) nie dysponują spółdzielczym lokatorskim prawem do lokalu lub nie są
    właścicielami spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego oraz
    wynikających z przydziału spółdzielni mieszkaniowych: prawa do domu
    jednorodzinnego lub prawa do lokalu w małym domu mieszkalnym,(...);

    pozostałe warunki spełniam (bądź spełnię)

    będę wdzięczny za odpowiedź

    pozdrawiam
    Tomek