  • 1. Data: 2004-12-25 19:20:16
    Temat: Ukrycie drugiego etatu przed pracodawcą
    Od: "Paweł N" <n...@n...yahoo.com.invalid>

    W tej chwili pracuj? na pe?nym etacie w pewnej instytucji. Chcia?bym zatrudni? si?
    na drugim etacie w innej instytucji, ale niezbyt zale?y mi na tym, ?eby ta druga
    wiedzia?a cokolwiek o tej pierwszej. Czy z punktu widzenia podatków, zus-u, czy
    innych okoliczno?ci prawnych niezb?dnym jest, ?eby jedno z tych miejsc by?o g?ównym,
    a drugie dodatkowym miejscem pracy? Je?li tak, to czy odbywa si? to niejako
    automatycznie, czy mój pracodawca na pewno b?dzie wiedzia? o tym, ?e ja ju? jestem
    gdzie indziej zatrudniony? Czy b?dzie móg? ustali? gdzie i w jakim charakterze,
    je?li b?d? stara? si? to przed nim ukry??
    Z góry dzi?kuj? za pomoc,
    Pawe?

  • 2. Data: 2004-12-25 21:14:18
    Temat: Re: Ukrycie drugiego etatu przed pracodawcš
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł N wrote:

    [ciach]

    A teraz wyjdź i wróć, jak się nauczysz poprawnie kodować polskie literki.

  • 3. Data: 2004-12-26 08:27:39
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 25 Dec 2004 19:20:16 +0000 (UTC), Paweł N naskrobał(a):

> [...]
    > gdzie indziej zatrudniony? Czy b?dzie móg? ustali? gdzie i w jakim charakterze,
    > je?li b?d? stara? si? to przed nim ukry??

    Jak mu nie powiesz to się nie dowie - kłopot będzie jak wejdziesz w 2 grupę
    podatkową przez drugi etat a będą ci naliczać mniejszą zaliczkę na podatek
    dochodowy. Przyjdzie kontrol z US i będzie niezla granda - poza tym wtedy
    dostaniesz całkowicie zły pit 11 z drugiego etatu.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-12-26 10:39:47
    Temat: Re: Ukrycie drugiego etatu przed pracodawcą
    Od: "Michał Mitko" <m...@p...onet.pl>

    Przez miesiąc albo dwa nic się nie stanie, pracodawca może sie zorientować
    sam tylko po braku Twojej "Dyspozycyjności", ale to zapewne przewidziałeś.
    Bedą kłopoty z Urzędem skarbowym, ale to tylko jedna instytucja, jest
    jeszcze ZUS który przysyła rozmaite informacje o składkach na kolejne
    filary... Paniom w księgowości przestanie sie zgadzać i zaczną uzgadniać -
    szukać pomyłki - z ZUSem. Albo np. dostaniesz pierwsze chorobowe i musisz je
    komuś przedstawić. Któremu pracodawcy ?

    podsumowując, tajemnica jest do utrzymania przez kilka tygodni, potem może
    zaboleć!

    Michał

  • 5. Data: 2004-12-26 11:03:10
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 26 Dec 2004 11:39:47 +0100, Michał Mitko naskrobał(a):

> [...]
    > komuś przedstawić. Któremu pracodawcy ?
    >
    > podsumowując, tajemnica jest do utrzymania przez kilka tygodni, potem może

    naucz się ciąc tekst, cytować i odpowiadać właściwej osobie.

  • 6. Data: 2004-12-26 19:04:17
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 26 gru o godzinie 11:39, na pl.soc.prawo, Michał Mitko napisał(a):

    > Przez miesiąc albo dwa nic się nie stanie, pracodawca może sie zorientować
    > sam tylko po braku Twojej "Dyspozycyjności",

    A w umowie ma zawartą klauzulę o dyspozycyjności?

    > Bedą kłopoty z Urzędem skarbowym,

    Niby jakie? Możesz rozwinąć?

    > ale to tylko jedna instytucja, jest jeszcze ZUS który przysyła rozmaite
    > informacje o składkach na kolejne filary...

    Niby gdzie to przesyła ZUS? Do pracodawcy??
    Chyba za bardzo sie opiłeś przez święta i Ci troszkę zaszkodziło.

    > Paniom w księgowości przestanie sie zgadzać i zaczną uzgadniać -
    > szukać pomyłki - z ZUSem.

    Co się ma nie zgadzać?
    Siejesz ferment i robisz piane z mózgu pytającemu.

    > podsumowując, tajemnica jest do utrzymania przez kilka tygodni, potem może zaboleć!

    Opowiadasz bzdury Waść - totalne bzdury!
    Ponadto, już zwrócił Ci uwagę Sebol - cytuj poprawnie jeżeli już chcesz
    korzystać z zasobów usenetu.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 7. Data: 2004-12-27 11:48:52
    Od: "MK" <m...@g...pl>

    Faktycznie sianie bzdur
    1) urzad skarbowy po to jest rozliczenie roczne zeby wszystko wyrownac i
    wtedy doplacisz roznice w podatku, przeciez poza etatami mozesz jeszcze
    pracowac na umowy zlecenia dzielo i nikomu nic do tego
    2) ZUS praktycznie jak sie dobrze dogadasz to tez to jestes w stanie pilnowac
    jak cos nie bedzie sie zgadzac to tez mozesz sam to z Zusem zalatwic a w
    pracy powiesz ze miales jakas umowe zlecenie ze skladkami itd

    cos sie miesza bierzesz sprawe i to wyjasniasz kadrom to na reke bo nie traca
    czasu

  • 8. Data: 2004-12-27 13:25:30
    Od: "Paweł N" <niewiap[NO$SPAM]@yahoo.com>

    Bardzo dziekuje za wszystkie glosy w dyskusji. Bardzo mi to pomoglo.