    From: "Michał Mitko" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ukrycie drugiego etatu przed pracodawcą
    Date: Sun, 26 Dec 2004 11:39:47 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@byc34.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przez miesiąc albo dwa nic się nie stanie, pracodawca może sie zorientować
    sam tylko po braku Twojej "Dyspozycyjności", ale to zapewne przewidziałeś.
    Bedą kłopoty z Urzędem skarbowym, ale to tylko jedna instytucja, jest
    jeszcze ZUS który przysyła rozmaite informacje o składkach na kolejne
    filary... Paniom w księgowości przestanie sie zgadzać i zaczną uzgadniać -
    szukać pomyłki - z ZUSem. Albo np. dostaniesz pierwsze chorobowe i musisz je
    komuś przedstawić. Któremu pracodawcy ?

    podsumowując, tajemnica jest do utrzymania przez kilka tygodni, potem może
    zaboleć!

    Michał