  • 1. Data: 2004-12-25 20:43:36
    Temat: Wypadek przy pracy - co przysluguje?
    Od: "Caros" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    co przysluguje mi z ZUSu w przypadku wypadku w pracy?
    Zwiazku z wypadkiem mam uszczerbek na zdrowiu i bylem niezdolny do pracy
    przez 3 miesiace.

    Pozdrawiam i zycze wesolych swiat

  • 2. Data: 2004-12-25 21:08:11
    Temat: Re: Wypadek przy pracy - co przysluguje?
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Caros" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > co przysluguje mi z ZUSu w przypadku wypadku w pracy?
    > Zwiazku z wypadkiem mam uszczerbek na zdrowiu i bylem niezdolny do pracy

    Jakie one wesołe dla Pana?
    Moja żona dostała 100% pensji przez kilka miesięcy. Jakieś parę setek.
    Opóźniali wypłaty jak mogli, więc okancili na jedną wypłatę, potem dali
    zasiłek rehabilitacyjny 495 zł. Co będzie dalej? nie wiem...

    Musi być na wywożenie do Izraela i na kanciarstwa mafii SLD, więc za dużo
    niech się pan nie spodziewa Pan się cieszy że nie dobili jak hitlerowcy.

    Pozrdawiam
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 3. Data: 2004-12-25 21:13:30
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:
    > Musi być na wywożenie do Izraela i na kanciarstwa mafii SLD, więc za
    > dużo niech się pan nie spodziewa Pan się cieszy że nie dobili jak
    > hitlerowcy.

    Panie doktorze, pan nie mowi tego glosno bo ktos uslyszy, doniesie i po pana
    przyjda...

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2004-12-25 22:21:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W nawiązaniu do wypowiedzi osoby podpisującej się jako Grzegorz Kruk,
    Ph.D. w wiadomości <news:cqkl3e$o8d$1@nemesis.news.tpi.pl> wyjaśniam co
    następuje:

    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Ph.D. dają za takie bzdurne posty?

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 5. Data: 2004-12-26 08:03:45
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    >W nawiązaniu do wypowiedzi osoby podpisującej się jako Grzegorz Kruk,
    > Ph.D. w wiadomości <news:cqkl3e$o8d$1@nemesis.news.tpi.pl> wyjaśniam co
    > następuje:

    > Ph.D. dają za takie bzdurne posty?

    Nie, nie dają za to Ph.D.
    Pan pyta jak gupek z mafii SLD.
    Poza tym to nie bzdurny post, ale polska rzeczywostość panie Olgierd
    pancerny.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 6. Data: 2004-12-26 08:27:09
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 25 Dec 2004 23:21:18 +0100, Olgierd naskrobał(a):

    proszę nie dokarmiać trolla.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-12-26 11:57:39
    Od: "Caros" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > co przysluguje mi z ZUSu w przypadku wypadku w pracy?
    > Zwiazku z wypadkiem mam uszczerbek na zdrowiu i bylem niezdolny do pracy

    hmm...wiem jak jest w praktyce, ale chodzi mi o to co przysluguje mi
    teoretycznie od ZUSu, jakie swiadczenia?