    From: "Paweł N" <n...@n...yahoo.com.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ukrycie drugiego etatu przed pracodawcą
    Date: Sat, 25 Dec 2004 19:20:16 +0000 (UTC)

    W tej chwili pracuj? na pe?nym etacie w pewnej instytucji. Chcia?bym zatrudni? si?
    na drugim etacie w innej instytucji, ale niezbyt zale?y mi na tym, ?eby ta druga
    wiedzia?a cokolwiek o tej pierwszej. Czy z punktu widzenia podatków, zus-u, czy
    innych okoliczno?ci prawnych niezb?dnym jest, ?eby jedno z tych miejsc by?o g?ównym,
    a drugie dodatkowym miejscem pracy? Je?li tak, to czy odbywa si? to niejako
    automatycznie, czy mój pracodawca na pewno b?dzie wiedzia? o tym, ?e ja ju? jestem
    gdzie indziej zatrudniony? Czy b?dzie móg? ustali? gdzie i w jakim charakterze,
    je?li b?d? stara? si? to przed nim ukry??
    Z góry dzi?kuj? za pomoc,
    Pawe?