  • 21. Data: 2005-07-11 12:17:18
    Temat: Re: Ujadający pies
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 11 Jul 2005 02:23:34 +0200, Snoopy <news:42d1bc07$1@news.home.net.pl>
    napisał(a):

    > Wlasciciel pieska chyba nie zdaje sobie sprawy z tego, ze w koncu ktos
    > sie bardzo zdenerwuje i po prostu da mu "cos dobrego" do zjedzenia i
    > sprawa sie zakonczy w sposob brutalny, ale skuteczny. Realny scenariusz? :)

    Dlaczego w Tobie taka agresja? Siebie otruj.
    To nie wina psa, tylko właściciela ( pies może głodny lub chory?)i wołaj
    policję, albo straż miejską.

    --
    Kaja

  • 22. Data: 2005-07-11 13:41:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dlaczego w Tobie taka agresja? Siebie otruj.

    przypuszczam ze wlasciciel psiaka w najgorszym wypadku usunalby takiego
    knypka a w najlepszym
    obil pysk.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 23. Data: 2005-07-11 15:34:55
    Od: Snoopy <s...@o...pl>

    Kaja napisał(a):
    > Dlaczego w Tobie taka agresja? Siebie otruj.
    > To nie wina psa, tylko właściciela ( pies może głodny lub chory?)i wołaj
    > policję, albo straż miejską.

    We mnie agresja? A skad ta opinia, przeciez nie znasz mnie :) Ja
    napisalem jak moze byc a nie co bym zrobil.

    --
    Grzesiek --> www.oldtimerfiat.club.prv.pl <--
    GG: 458449 ----> www.funnyfox.org <----

  • 24. Data: 2005-07-11 21:09:39
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 11 Jul 2005 17:34:55 +0200, Snoopy <news:42d291a0$1@news.home.net.pl>
    napisał(a):

    > We mnie agresja? A skad ta opinia, przeciez nie znasz mnie :) Ja
    > napisalem jak moze byc a nie co bym zrobil.

    No dobra :-)

    --
    Kaja