  • 1. Data: 2007-06-28 21:23:07
    Temat: Uciekł myślnik z nazwy firmy:-(((
    Od: "Tomasz" <t...@S...fm>

    Witam

    Mam problem tego typu: w dokumentach rejestracyjnych firmy są dane firmy
    Kwiat-Róża imię i nazwisko. Gdzieś w trakcie myślinik "uciekł" i jest teraz
    Kwiat Róża imię i nazwisko. Pieczątkę firmy też mam bez myślnika. Czy to
    jest bardzo duże przewinienie??? Czy grozi to jakimiś konsekwencjami??? Jak
    to teraz sprostować???? Wcześniej nie byłem tego świadomy, zupełnie
    przypadkiem to odkryłem.

    Poradźcie proszę.

    Dziękuję i pozdrawiam

    H.

  • 2. Data: 2007-06-28 21:47:46
    Temat: Re: Uciekł myślnik z nazwy firmy:-(((
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Tomasz napisał(a):
> [...]
    > jest bardzo duże przewinienie??? Czy grozi to jakimiś konsekwencjami??? Jak
    > to teraz sprostować???? Wcześniej nie byłem tego świadomy, zupełnie
    AFAIK (ale mogę się mylic)
    firmą osoby fizycznej jest jej imię i nazwisko - tylko imię i nazwisko :)

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2007-06-29 08:29:55
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    icek <i...@p...onet.pl> writes:

    [...]

    > firmą osoby fizycznej jest jej imię i nazwisko - tylko imię
    > i nazwisko :)

    Mówisz o osobach fizycznych nie prowadzących działalności
    gospodarczej?

  • 4. Data: 2007-06-29 11:02:15
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 10:29:55 +0200, Piotr Dembiński
    napisał(a):

    > Mówisz o osobach fizycznych nie prowadzących działalności
    > gospodarczej?

    Nie. O osobach fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i o
    Kodeksie Cywilnym.

  • 5. Data: 2007-06-29 11:56:32
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    jureq napisał(a):

    > Nie. O osobach fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i o
    > Kodeksie Cywilnym.
    czyli miałem rację?

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2007-06-29 12:58:14
    Od: "deklan" <n...@...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@S...fm> napisał w
    wiadomości news:f618rg$9t1$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > konsekwencjami??? Jak
    > to teraz sprostować???? Wcześniej nie byłem tego świadomy, zupełnie

    trzeba powolac mylnikowa komisje sledcza

  • 7. Data: 2007-06-29 13:56:40
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > AFAIK (ale mogę się mylic)
    > firmą osoby fizycznej jest jej imię i nazwisko - tylko imię i nazwisko :)

    No, i teraz będzie, że to jest spółka i jedną ze wspólniczek jest pani Róża
    Kwiat:-))
    EWa

  • 8. Data: 2007-06-29 16:12:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Jun 2007, jureq wrote:

    > Nie. O osobach fizycznych prowadzących działalność gospodarczą
    > i o Kodeksie Cywilnym.

    ...to weź ten Kodeks i sprawdź :)
    O, tu leży:
    _117.html

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2007-06-29 16:14:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Jun 2007, Tomasz wrote:

    > jest bardzo duże przewinienie??? Czy grozi to jakimiś konsekwencjami???
    > Jak to teraz sprostować????

    Zmiana wpisu do EDG - połowa stawki, czyli 50 zł.
    W niektórych gminach za darmo.
    No i kołomyja - z odpisem wpisu do GUS i US, do ZUS niekoniecznie
    bo ich "nazwa skrócona" jest wewnętrzna a nie urzędowa (ale IMHO
    lepiej też załatwić).

    pzdr, Gotfryd