  • 1. Data: 2007-06-28 20:32:27
    Temat: STOART - kontrola policji
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Znajoma ma sklep. W sklepie jest radio i wlaczona stacja radiowa.
    Wczoraj przyszli smutni panowie (policja) i prosili o umowe ze STOARTem.

    Takowej umowy nie znajoma nie ma.
    Czy zeby nie placic jedynym wyjsciem bedzie "kasacja" radioodbiornika ?
    Co teraz moze jej grozic ? Panowie zostawili protokół
    i prosili aby stawila sie w celu dokonania wyjasnien.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-28 21:00:33
    Temat: Re: STOART - kontrola policji
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 28 czerwca 2007 23:13

    nie żyjesz 13 minut do przodu przypadkiem? :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 3. Data: 2007-06-28 21:08:26
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Baczek <m...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > Znajoma ma sklep. W sklepie jest radio i wlaczona stacja radiowa.
    > Wczoraj przyszli smutni panowie (policja) i prosili o umowe ze

    A nie wystarczą faktury?

  • 4. Data: 2007-06-28 21:13:31
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Baczek <m...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > Znajoma ma sklep. W sklepie jest radio i wlaczona stacja radiowa.
    > Wczoraj przyszli smutni panowie (policja) i prosili o umowe ze

    A nie wystarczą potwierdzenia przelewów do STOARTu?

  • 5. Data: 2007-06-28 21:41:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2007 22:32:27 +0200, Baczek napisał(a):
    > Znajoma ma sklep. W sklepie jest radio i wlaczona stacja radiowa.
    > Wczoraj przyszli smutni panowie (policja) i prosili o umowe ze STOARTem.

    Zabawne to jest: szewc ma płacić stoartowi za to, że słucha sobie w pracy
    radia. Ciekawe czemu artysta nie płaci szewcowi za to, że na scenie
    występuje w butach które ten wyprodukował? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 6. Data: 2007-06-28 22:28:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Zapytaj znajomej, czemu sprawy nie uregulowała, jak wcześniej był u niej
    sam przedstawiciel STOARTU. Bo był prawie na pewno, bowiem w znanych mi
    wypadkach nie składają wniosków o ściganie bez wcześniejszej wizyty i
    propozycji ugory.

  • 7. Data: 2007-06-28 23:06:22
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    > radia. Ciekawe czemu artysta nie płaci szewcowi za to, że na scenie
    > występuje w butach które ten wyprodukował? :)

    Tym bardziej, że wcześniej płaci za to samo stacja radiowa, emitująca
    sygnał.

  • 8. Data: 2007-06-28 23:57:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Baczek wrote:
    > Witam
    > Znajoma ma sklep. W sklepie jest radio i wlaczona stacja radiowa.
    > Wczoraj przyszli smutni panowie (policja) i prosili o umowe ze STOARTem.

    Policja czy "policja"? ;)

    Bo już kiedyś chyba były takie numery, że chodzili "policjanci" i
    pobierali "mandaty" za różne rzeczy ;)

  • 9. Data: 2007-06-29 00:11:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > sam przedstawiciel STOARTU. Bo był prawie na pewno, bowiem w znanych mi
    > wypadkach nie składają wniosków o ściganie bez wcześniejszej wizyty i

    Typowe mafijne działania - postraszyć, a potem wszyscy potulnie będą
    haracz płacić...

    Jak dla mnie to jedno wielkie oszustwo - słuchanie radia to nie
    publiczne odtwarzanie utworu. Nadawanie - owszem. Ale nie słuchanie.

    Heh - przypomina mi się tabliczka "Radioodbiornik tylko do użytku
    personelu - słuchanie audycji przez klientów wzbronione!" ;->

  • 10. Data: 2007-06-29 05:42:33
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2007 21:41:02 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Zabawne to jest: szewc ma płacić stoartowi za to, że słucha sobie w pracy
    > radia. Ciekawe czemu artysta nie płaci szewcowi za to, że na scenie
    > występuje w butach które ten wyprodukował? :)

    Ma płacić nie za to, że słucha (bo za to już płaci - abonament), ale za to,
    że "odtwarza publicznie" i dzięki temu zwielokrotnia swoje zyski ;)

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl