    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uciazliwy kundel
    Date: Tue, 12 Apr 2005 12:32:04 +0200

    > u mnie wszystko znakomicie
    > murzynów nie bijemy, tutaj ani jednego nie ma.
    > zastanawia mnie ta forma WY.. skąd takie naleciałości
    > ale domyślam sie że to po poprzednim ustroju gdy w domu mówili
    > wicie rozumicie towarzyszu.......

    pomysl moze zanim cokolwiek napiszesz.
    Wy jest odpowiedzia na
    "u mnie na dzielnicy pałęta się taki osobnik z podobnym podejściem do życia
    ale w niego to nawet dzieci rzucają kamieniami ot tak dla zabawy"

    > co do rozwijania myśli sorry ale tu nie ma czego rozwijać.
    > a analiza poprzednich twoich postów napawa smutkiem.

    jestes prawpodobnie z tych psycholi co zwierzeta jak przedmiot traktuja

    > tak przy okazji czy jesteś wskazać choć jedną osobe na grupie
    > która cię lubi w jakis sposób albo chociaż szanuje ?

    moge wymienic kilka prostakow ktorzy w bardz podobny sposob najezdzaja.

    ostatnio na pl.rec.zwierzaki :

    bardzo podobny spososb wypowiedzi do
    -twojego
    -leszka (o dziwo nawet jego zdenerwowala ta wypowiedz)
    i wam pochodnych. [prawdopodobnie zmieniany tylko nick]

    Widzisz blad w moim rozumowaniu , napisz dokladnie w czym rzecz a nie
    dla zasady wypisuj takie chamskie teksty

    > bo udzielasz się jak tylko możesz bez względu na to czy cos wiesz czy nie,

    od tego sa grupy dyskusyjne, znowu mam to napisac?
    To nie jest poradnia prawna, jezeli Nie podoba Ci sie
    to co inni wypisuja, won na swoja www, zaloz forum
    i tam decyduj kto moze sie odzywac

    > aby tylko zaistnieć, co zresztą wywołuje efekt odwrotny do zamierzonego
    > niestety.
    > więc jedyne reakcje są stricte rozrywkowe.
    > tylko nie rozumiem dlaczego cię to drażni ?
    > przecież właśnie chyba o to ci chodziło ?

    drazni mnie jak prostak bez uzasdnienia probuje obrazic czlowieka.

    P.