  • 11. Data: 2004-10-02 17:59:29
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    rezist.com <s...@p...com> wrote:
    > Najpierw piszesz ze blok jest dobrze izolowany i mieszkania sa
    > wytlumione, nie slychac imprez obok.
    >
    > Nad Toba mieszkaja poltonowe Goryle Afrykanskie albo Stropy sa
    > tragicznie cienkie.

    No więc właśnie :) Jak się pozbyć półtonowych goryli afrykańskich? :)
    Serio - jak szedłem ich uspokoić, to z ich mieszkania waliło jakby
    myli podłogi własnym potem.

    Goryle mieszkały w zeszłym roku i nie udało mi się ich pozbyć - dopiero
    same pojechały w czerwcu.

    Nowi są chyba OK, bo są już drugi dzień i słychać tylko _normalne_ kroki
    osób chodzących po mieszkaniu, _normalny_ szczęk garnków, _normalne_
    szczekanie psa i wiele innych _typowych_, nieprzeszkadzających odgłosów.

    Mimo wszystko chciałem znać metody postępowania, gdyby np. goryle
    wprowadziły się za rok. Ciekawe, czy właściciele płacą podatek dochodowy
    od tego wynajmu. I czy zgłosili spółdzielni ilość osób mieszkających w
    mieszkaniu (żeby odpowiednio naliczać opłaty za wywóz śmieci i windę).
    Ale to tylko takie półśrodki uprzykrzające im życie, a nie likwidujące
    przyczyny.

    Jak kiedyś sam szukałem mieszkania, to niechcący się wygadałem, że jestem
    studentem (tj. byłem wówczas), bo agencja nieruchomości oferowała jakąś
    zniżkę dla studentów. Okazało się jednak, że w tym momencie odpada połowa
    ogłoszeń, bo wynajmujący zaznaczają, że chcą każdego, byle nie studenta.
    Pani z nieruchomości wyjaśniła, że to dlatego, że studenci niszczą mieszkania
    i wywołują konflikty z sąsiadami. Teraz dobrze wiem, o co jej chodziło.

    P.