  • 1. Data: 2004-10-01 17:44:51
    Temat: teksty ujednolicone
    Od: "randolph" <r...@p...net>

    Witam, mam pytanko czy prócz strony sejm.gov.pl znajde gdzieś teskty Ustaw w
    wer. ujednoliconej; gratis lub za przystepną ceną. Oryginalny format Dz.U.
    (dwukolumnowy) mnie wykańcza :-(
    pzdr
    randolph

  • 2. Data: 2004-10-01 17:59:06
    Temat: Re: teksty ujednolicone
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "randolph" <r...@p...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > wer. ujednoliconej; gratis lub za przystepną ceną. Oryginalny format Dz.U.

    prawie w każdej instytucji panstwowej, samorządowej urzednicy mają dostęp do
    lex-a wiec moze warto się uśmiechnąć do jakiegoś urzędnika (urzędniczki) :-)

  • 3. Data: 2004-10-01 23:28:30
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

> [...]
    > wer. ujednoliconej; gratis lub za przystepną ceną. Oryginalny format Dz.U.

    Nie jestes aby za bardzo wybredny?
    Jak ci sie nie podoba to przekopiuj do *.txt i sformatuj w szlaczki i
    kwiatuszki.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2004-10-01 23:38:11
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik randolph napisał:

    > Witam, mam pytanko czy prócz strony sejm.gov.pl znajde gdzieś teskty Ustaw w
    > wer. ujednoliconej; gratis lub za przystepną ceną. Oryginalny format Dz.U.
    > (dwukolumnowy) mnie wykańcza :-(

    Otwórz gazetę na ogłoszeniach i poszukaj ogłoszeń dotyczących
    przepisywania tekstów ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 5. Data: 2004-10-02 12:36:08
    Od: "randolph" <r...@p...net>

    ale LEX np. i inni konwertują to, do normalnego wyglądu, ja sie muszę tego
    uczyc na pamięć i lepiej mi w normalnym formacie i jestem 400 km od chaty i
    nie mam mozliwości bawic sie w konwertowanie itd itp, ale najlepiej kogos
    zje..ać :-(
    pzdr dla mamy: SQL :-)

  • 6. Data: 2004-10-02 12:46:22
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik randolph napisał:
    > ale LEX np. i inni konwertują to, do normalnego wyglądu, ja sie muszę tego

    Ktoś może ci to przepisać .. jak ci sie tak podoba lex, KUP ...

    ?

  • 7. Data: 2004-10-02 13:02:46
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 02 Oct 2004 15:09:16 +0200, Goomich <g...@u...to.wp.pl>
    napisał:

    > Stasio Podróżnik <B...@o...pl> naskrobał/a w

    > Okrojony Lex jest rozdawany na uniwersytetach.

    chciałeś napisać "bezuzyteczna atrapa lexa"

    --
    Falkenstein

  • 8. Data: 2004-10-02 13:09:16
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> naskrobał/a w

    > Ktoś może ci to przepisać .. jak ci sie tak podoba lex, KUP ...

    Okrojony Lex jest rozdawany na uniwersytetach.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    UWAGA!! Mam zle skonfigurowanego Outlooka i nie zawaham sie go uzyc!

  • 9. Data: 2004-10-02 13:53:38
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> naskrobał/a w

    > chciałeś napisać "bezuzyteczna atrapa lexa"

    Tam zaraz bezużyteczna.
    Na studiach wystarczająca. Nie trzeba się męczyć z DzU, a przy tej cenie
    to wystarczy.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Join army, meet interesting people, kill them.

  • 10. Data: 2004-10-02 15:06:27
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 02 Oct 2004 15:53:38 +0200, Goomich <g...@u...to.wp.pl>
    napisał:

    > "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> naskrobał/a w

    > Tam zaraz bezużyteczna.
    > Na studiach wystarczająca. Nie trzeba się męczyć z DzU, a przy tej cenie
    > to wystarczy.

    A orzecznictwa sobie można po sygnaturach poszukać w bibliotece...

    --
    Falkenstein