  • 1. Data: 2005-08-31 11:02:14
    Temat: Palgiat grafiki na www
    Od: "Amator" <s...@p...fm>

    Witam,
    mam pytanie odnosnie sytuacji nastepujacej:

    Zaprojektowalem szate graficzna dla serwisu www.karateinfo.pl w maju tego
    roku.
    Dwa dni temu zostalem poinformowany przez znajomego, ze powstal opozycyjny
    serwis www.infokarate.pl

    Po wpisaniu adresu do przegladarki i uruchomieniu nowego serwisu obozu
    opozycji zauwazylem bardzo duzo podobiensw i analogii - jednym slowem ktos
    zakosil pomysl na uklad i szate graficzna.

    Ja nie jestem zwiazny z karate i nie chodzi o to co jest na tych stronach,
    ale czy to nie jest lamanie prawa - czy mozna tak (bez chocby poinformowania
    mnie) zrobic plagiat mojego projektu.
    Czy to jest chronione i czy moge miec jakies "uwagi" poprate odpowiednimi
    paragrafami.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-31 11:34:38
    Temat: Re: Palgiat grafiki na www
    Od: "Amator" <s...@p...fm>

    Nie wiem jak u was ale u mnie od 10 minut nie odpala sie infokarate.pl

  • 3. Data: 2005-08-31 11:37:59
    Od: "matey23" <m...@w...pl>

    mi też nie odpala :)

  • 4. Data: 2005-08-31 11:55:00
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    matey23 wrote:

    > mi też nie odpala :)

    Przeciezyliscie serwera ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5

  • 5. Data: 2005-08-31 12:16:12
    Od: "Amator" <s...@p...fm>

    > Przeciezyliscie serwera ;)

    Już sobie poradzili - działa - więc proszę o opinię.... ;-)

  • 6. Data: 2005-08-31 18:18:12
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    Amator wrote:

    > Już sobie poradzili - działa - więc proszę o opinię.... ;-)

    ...nie uprawiam karate i nie robię grafiki internetowej ,ale mam z tym
    sportem w pewnym sensie codzienny kontakt.Fakt ,że witryny są podobne
    ,najbardziej kolor "głównej listwy" i ogólna koncepcja,natomiast
    podobieństwo liter ? ,oni zawsze używaja tej "chińszcyzny". pooglądaj inne
    witryny o wschodnich sztukach walki.
    Nie pochwalam tego.Z treści wynika ,że to jakaś wojna no i teraz mogą
    napisać ,że to Ty coś skopiowałeś od nich.Jeżeli chcesz podjąć jakieś
    działania to musisz bardzo konkretnie określić ,że chodzi o grafikę a nie o
    stronę www.
    Akohoro

  • 7. Data: 2005-08-31 22:30:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <df42jl$147$1@atlantis.news.tpi.pl>, Amator wrote:
> [...]
    > opozycji zauwazylem bardzo duzo podobiensw i analogii - jednym slowem ktos
    > zakosil pomysl na uklad i szate graficzna.

    Układ MZ nie podchodzi tu za bardzo pod pojęcie utworu. Jedyne co, to
    czcionka napisu tytułowego ("Karateinfo.pl"). To twój projekt czy napisane
    jakąś komercyjną?

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2005-09-01 16:57:16
    Od: reiro <r...@n...email.com>

    Dnia Wed, 31 Aug 2005 13:02:14 +0200, Amator <s...@p...fm>
    napisał:

> [...]
    > roku.
    > Dwa dni temu zostalem poinformowany przez znajomego, ze powstal

    Nie wiem jak inni, ale dla mnie pierwsza strona (na podstrony nie
    wchodzilem) jest calkowicie inna.

  • 9. Data: 2005-09-02 11:37:58
    Od: "Miłosz K." <n...@m...WYTNIJTO.com>

    Amator napisał(a):

    > Czy to jest chronione i czy moge miec jakies "uwagi" poprate odpowiednimi
    > paragrafami.

    Z tego co widzę , to na tej skopiowanej stronie
    ( mimo dużego podobieństwa ) nie ma
    żadnego elementu, który został by wzięty wprost z
    z twojego projektu ( np. pliki graficzne ).
    Każdy element został zaprojektowany od nowa, choć
    bardzo podobnie. Dośc trudno będzie skutecznie
    ich oskarżyć o naruszenie praw autorskich, chyba
    że z analizy kody stronu wyniknie, że np jakieś pliki
    css albo fragmenty html są identyczne.

    --
    Miłosz

    AVR: ISP,JTAG,moduły prototypowe (USB/CAN)
    WWW: Witryny, sklepy internetowe
    http://www.miklobit.com

  • 10. Data: 2005-09-02 18:41:30
    Od: Shield <u...@g...9o.pl>