  • 1. Data: 2004-09-08 11:02:35
    Temat: Ublizanie: szybkie pytanko
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    Czy publiczne ublizanie komus to podpada pod KK czy KC ?
    chodzi o zwyzywanie kogos np na ulicy przy innych osobach...

  • 2. Data: 2004-09-08 11:06:57
    Temat: Re: Ublizanie: szybkie pytanko
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Czy publiczne ublizanie komus to podpada pod KK czy KC ?
    > chodzi o zwyzywanie kogos np na ulicy przy innych osobach...

    Tak.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 3. Data: 2004-09-08 11:23:53
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > Tak.

    oczywisice duzo mi wyjasniles :)

  • 4. Data: 2004-09-08 11:46:26
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il> napisał w
    wiadomości news:chmp2l$2l1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy publiczne ublizanie komus to podpada pod KK czy KC ?
    > chodzi o zwyzywanie kogos np na ulicy przy innych osobach...

    Za malo danych.
    Moze pod oba kodeksy. KK z oskarzenia prywatnego, a KC jesli udowodnisz
    szkode.

    --
    You and me and the devil makes three,
    don't need no other lovin' babe

  • 5. Data: 2004-09-08 11:52:29
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > Za malo danych.
    > Moze pod oba kodeksy. KK z oskarzenia prywatnego, a KC jesli udowodnisz
    > szkode.

    mozesz podac cyferki ?

  • 6. Data: 2004-09-08 11:57:50
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > mozesz podac cyferki ?

    jeśli to cyferki do dzisiejszego losowania totolotka, to ja też poproszę:-)
    K.

  • 7. Data: 2004-09-08 12:06:47
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il> napisał w
    wiadomości news:chms06$frq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > mozesz podac cyferki ?

    216 KK
    Cywilny? Hmm 415? :)

  • 8. Data: 2004-09-08 14:27:45
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Jaroslaw Soja napisał:

    > 216 KK
    > Cywilny? Hmm 415? :)

    + KW

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.RP ... *PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 9. Data: 2004-09-08 15:17:38
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Jaroslaw Soja wrote:
    > Moze pod oba kodeksy. KK z oskarzenia prywatnego, a KC jesli udowodnisz
    > szkode.

    Szkodę?

    KG

  • 10. Data: 2004-09-08 15:21:18
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > Szkodę?

    Twórca miał na myśli potencjalne straty moralne, które można by tu
    jakoś wycenić ;)

    Lub zwyubliżowywano go przy np kliencie, który to zerwałumowę ze
    względu na podejrzenie nieprofesjonalności kontrahenta ;) ... Bla bla
    bla ... Hameryki się zachciewa ;)