  • Data: 2011-04-18 08:13:52
    Temat: Ubezpieczeniowy bzik (DG)
    Od: Jasko Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Już bzika dostaję... chciałem być ubezpieczony zdrowotnie w NFZ: ja,
    żona i dziecko. Mam trzy opcje:
    1. bezrobocie żony (wszyscy ubezpieczeni, państwo ubezpiecza "za
    frajer" całą trójkę i jeszcze wypłaca zasiłek)... dostępne
    najwcześniej za 3 miesiące, więc chwilowo odpada.
    2. dobrowolne opłacanie składek (~325 PLN i rodzina ubezpieczona)
    3. założenie firmy... no właśnie - gdybym założył firmę i chciał w ten
    sposób wspomóc nasze państwo... muszę wtedy odprowadzać 1, 2, czy 3 *
    325 PLN (zakładając, że zgłoszę całą rodzinę do ubezpieczenia)? Nawet
    jeśli tylko 1*325 to czy nie jest to jakaś paranoja - państwo woli dać
    nam pieniądze i ubezpieczyć niż je brać od podatnika?

    Z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Bartnik