  • 1. Data: 2006-07-22 11:00:02
    Temat: prawa konsumenta
    Od: "a&B" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    12 lipca kupiłem w sklepie aparat cyfrowy, i okazuje się ze ma wadę. Pani
    mówi że wymienić można do 7 dni. Jak to jest w przepisach, ja myślę że można
    do 14 dni Prosze o konkretny zapis w kodeksie handlowym
    Peter

  • 2. Data: 2006-07-22 13:18:05
    Temat: Re: prawa konsumenta
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik "a&B" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mówi że wymienić można do 7 dni. Jak to jest w przepisach, ja myślę że
    > można do 14 dni Prosze o konkretny zapis w kodeksie handlowym

    Nie ma przepisu, ktory umozliwialby wymiane sprzetu ot tak. Jest to tylko
    dobra wola sprzedawcy. W Twojej sytuacji obowiazuje normalna procedura
    reklamacyjna badz to z gwarancji badz z ustawy konsumenckiej /i tam jest
    termin 14 dni na ustosunkowanie sie sprzedawcy// badz z rekojmi jezli jestes
    profem

    ps. nie ma juz kodeksu handlowego

    pozdrawiam