  • 1. Data: 2003-08-11 11:45:04
    Temat: glebokie linkowanie
    Od: narmo <n...@o...pl>

    Napisałem stronę, która ma być katalogiem i wyszukiwarką artykułów
    dostępnych w sieci dotyczących pewnego dość wąskiego zagadnienia. Aby
    odwiedzającym było łatwiej dotrzeć do konkretnego tekstu zastosowałem
    głębokie linkowanie. I teraz jest problem, czy jest to sprzeczne z
    prawem autorskim, czy mogę spać spokojnie. Zarówno mój serwis, jak i
    serwisy, na których są te artykuły są niekomercyjne, tworzone przez
    pasjonatów i do nich ten serwis jest adresowany. W katalogu po włączeniu
    szczegółowego wyświetlania wyników pojawiają się linki do stron głównych.

    FUT warning na pl.comp.www

    --
    Maciek Ananicz
    gg: 2412905