    From: "burzuj" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: UWAGA Kradziez renty rodzinnej- a jednak mozna???
    Date: Sun, 28 Dec 2003 13:47:08 +0100

    Witam grupowiczow.
    Sluchajcie stalem sie ofiara takiej sytuacji- napiszczie czy moge sie teraz
    domagac jakoegos odszkodowania i czy wogle?

    Gdy mialem 17 lat zmarl ojciec a poniewaz ja uczylem sie w szkole sredniej a
    potem na studiach otrzymywalem z ZUSu calkiem pokazna rente rodzinna.
    I wszytko bylo by ok gdybym ja faktycznie otrzymywal bo renta w wieku 17 lat
    i pozniej do mojego 23 roku zycia przechodzila na konto matki a ja nic z
    niej nie mialem ani grosza jescze musialem tyrac i pracowac by zarobic na
    komorke :(( Wkoncu sie wkurzylem i poszedlem do zusu i zmienilem nr konta a
    babka w zusie jeszcze mnie pyta- to jak to nie otrzymywal Pan tych
    pieniedzy? Jak mialem oytrzymywac jak szly na konto innej osoby /.choc
    nalezaly sie mnie/ :((
    i ZUS konta zmienil jakby nigdy nic i kasa zaczela isc do mnei przez cale 2
    lata do skonczenia studiow i tyle jej widzialem.

    JAk to mozliwe ze cos takiego funkcjonowalo? Czy moge domagac sie zwrotu tej
    kasy io jakiegos odszkodowania- przeciez pieniadze mi sie nalezaly z tej
    renty a ja biede klepalem i musialem zarabiac zeby utrzymac studia /prywatne
    do tego/ i swoje wydatki? Gdybym sie pozno bo pozno ale nie obudzil to bym
    nic z tego nie mial! Jesli tak to gdzie uderzyc i szukac pomocy!!!

    Bede wdzieczny za odpowiedz napewno wielu grupowiczow jest lub moze byc w
    podobnej sytuacji wiec odpowiedz bedzie pomocna !!!