  • 1. Data: 2002-03-05 19:02:48
    Temat: URZAD SKARBOWY - jakie mam prawa jezeli przyjdzie domnie komornik??
    Od: "bulka" <b...@c...com>

    Pytanie :
    jakie mam prawa jezeli odwiedzi mnie komornik z urzedu skarbowego ????
    Bede wdzieczny za pomoc
    Bulka . Darek Rogala
    b...@c...com

  • 2. Data: 2002-03-05 20:06:36
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 5 Mar 2002, bulka wrote:

    > Pytanie :
    > jakie mam prawa jezeli odwiedzi mnie komornik z urzedu skarbowego ????

    Poczytaj ustawę o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, zaczynając od
    art. 8.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-03-06 21:08:41
    Od: "Embyrys" <e...@w...pl>

    Użytkownik "bulka" <b...@c...com> napisał w wiadomości
    > Pytanie :
    > jakie mam prawa jezeli odwiedzi mnie komornik z urzedu skarbowego ????

    Mozesz go np. nie wpuscic do mieszkania, ale jak bedzie uparty to przyjdzie
    z policja i slusarzem i ci komisyjnie otworzy drzwi, po czym dokona tzw.
    spisu z natury, czyli wszystkiego co masz w domu.

    Krzysiek