  • 1. Data: 2002-03-05 16:29:10
    Temat: Crack do LEXa
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Pilnie poszukuję cracka do LEXa z marca 2002 r.
    Dzięki

  • 2. Data: 2002-03-05 17:16:48
    Temat: Re: Crack do LEXa
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    na tej grupie?!
    internet nie jest anonimowy.

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-03-08 09:13:49
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Mar 2002 18:16:48 +0100, "KRZEM" <m...@s...pl000>
    wrote:

    >na tej grupie?!
    >internet nie jest anonimowy.
    >Marcin.

    Ale przecież poszukiwanie nie jest przestępstwem

    Maciek
    legalny użytkownik Lexa

    Berberek

  • 4. Data: 2002-03-08 15:49:46
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 8 Mar 2002, Maciej Lankowski wrote:

    > Ale przecież poszukiwanie nie jest przestępstwem

    Jest usiłowaniem, a takowe jest karalne. Nie stoi temu na przeszkodzie że
    przestępstwa nie da się popełnić ze względów obiektywnych (bo np. takiego
    cracka w sieci nie ma).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 5. Data: 2002-03-08 16:16:29
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent"

    > Jest usiłowaniem, a takowe jest karalne. Nie stoi temu na przeszkodzie że
    > przestępstwa nie da się popełnić ze względów obiektywnych (bo np. takiego
    > cracka w sieci nie ma).

    czy uzywanie "antyradaru" jest w Polsce dozwolone ?
    Jeśli nie (żeby używać, trzeba posiadać) to dlaczego sprzedawanie jest
    dozwolone
    - co tydzien na wylocie szosy katowickiej W-wy przed Nadarzynem widze jak
    sprzedają antyradary
    Może oni sprzedaja za pokwitowaniem ze nie bedzie sie uzywac ;-)))
    w takim razie rownie dobrze mozna udostepniac cracka jesli pobierajacy
    kliknie nam ze nie bedzie go uzywal ;-)))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-03-08 19:06:13
    Od: "Buker" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Jest usiłowaniem, a takowe jest karalne. Nie stoi temu na przeszkodzie że
    > przestępstwa nie da się popełnić ze względów obiektywnych (bo np. takiego
    > cracka w sieci nie ma).

    Usiłownie czego? ściągnięcia cracka na twardy he, he....

  • 7. Data: 2002-03-10 23:49:19
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    > w takim razie rownie dobrze mozna udostepniac cracka jesli pobierajacy
    > kliknie nam ze nie bedzie go uzywal ;-)))
    > *** blad ***

    W sumie nie maiłem na myśli prawa tylko etykę, ponoć w profesję jurysty
    wpisaną ...

    Marcin.