  • 1. Data: 2005-06-06 12:31:56
    Temat: URTiP
    Od: Rysław <k...@k...kom.pl>

    Witam. Niedawno temu założyłem firmę (to za dużo powiedziane -
    jednoosobową działalność gosp.) zajmującą się zapewnianiem dostępu do
    Internetu dla mieszkańców osiedla. W związku z czym zarejestrowałem się
    jako przedsiębiorca telekomunikacyjny w URTiP. W ustawie z dnia 16 lipca
    2004 Prawo Telekomunikacyjne art. 179 ust 8, ja jako przedsiębiorca
    telekomunikacyjny mam obowiązek zgłosić osobę, która posiada
    poświadczenie bezpieczeństwa wydawane przez ABW, upoważniające do
    dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową o
    klauzuli "tajne". Mogę to być ja, ale to wydatek około kilkunastu
    tysięcy zł, więc oczywiście jako początkujący przedsiębiorca nie wezmę
    sobie na plecy takiego garba.
    Czy, miał ktoś podobny problem? Czy istnieją firmy, które zajmują się
    reprezentowaniem np. przedsiębiorców telekomunikacyjnych przed
    odpowiednimi organami państwa? Ma ktoś jakiś pomysł?