  • 1. Data: 2005-06-06 11:32:02
    Temat: Kupiony telefon w komisie i jego awaria.
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Witam

    Kupilem telefon w komisie na firme i nie dziala w nim pasmo 900Mhz.
    Maja mi wymienic plyte glowne N6310i ale poki co cisza jest.
    Telefon byl na ekspertyzie w Nokii i stwierdzili,ze nie dziala.
    Czy moge powolac sie na niezgodnosc towaru z umowa?
    I domagac sie zwrotu kasy? Obilo mi sie o uszy ze jak na firme mam
    kupiony telefon to nie musze przechodzic okresu reklamacyjnego.
    Dzieki z gory za jakies informacje.

    --
    Pzdr.DrMaksiu [LDZ]-Scott Fx Dh to czolg nie rower!!,
    www.TwojSklepSportowy.pl -Jesli czegos nie ma w ofercie pisz na mail Info!

  • 2. Data: 2005-06-06 14:16:06
    Temat: Re: Kupiony telefon w komisie i jego awaria.
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    DrMaksiu napisał(a):
> [...]
    > Telefon byl na ekspertyzie w Nokii i stwierdzili,ze nie dziala.
    > Czy moge powolac sie na niezgodnosc towaru z umowa?

    nie, bo nie jesteś konsumentem - zakup był związany z prowadzoną
    działalnością gospodarczą
    zostaje rękojmia, o ile nie została wyłączona

    KG