  • 1. Data: 2007-08-28 10:07:14
    Temat: URLOP ZDROWOTNY
    Od: joangd <j...@e...eu>

    Witam.Jestem n-lem mianowanym z 19 -letnim stażem pracy.nigdy nie
    skorzystałam
    z przysługującego nam urlopu "dla poratowania zdrowia".Jestem
    zatrudniona od
    1.09.2006. na 1/2etatu na czas nieokreslony w macierzystej placówce(w
    tym roku
    aneks do umowy będzie "wnosił" dodatkowe 4godz czyli 13/18).Od1.09.07
    podpisze
    umowe w drugiej szkole także na 1/2 etatu na czas
    nieokreślony.Wiem ,ze aby móc
    pójść na urlop musze byc zatrudniona na cały etat na czas
    nieokreślony.Przebywanie na niewykorzystanym urlopie od 1.09.07 a
    później na
    L-4(w tegoroczne wakacje mój organizm się zbuntował i znalazłam się na
    5tyg. w
    szpitalu z zapaleniem stawów.całe wkacje spędziłam na L-4.teraz mam
    problemy z
    poruszaniem.)jest dla mnie finansowo niekorzystne.czy istnieje jakaś
    możliwość
    skorzystania jednak z urlopu w mojej sytuacji?Na prawdę bardzo by mi
    sie w tym
    roku przydał