    From: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: UPC - termin odpowiedzi na reklamacje
    Date: Mon, 24 Oct 2005 19:03:42 +0200

    Nie bede wyjasniac szczegolow, ale zlozylismy do UPC piesmna reklamacje dot.
    f-r. Termin odpowiedzi - 30 dni. Zgdonie z Ustawa dot Uslug
    Telekomunikacyjnych, operatar ma obowiazek odpowiedziec pisemnie na
    wniesiona reklamacje, jesli tego nie zrobi reklamacje uznaje sie za zasadna.
    Po 35 dniach (czyli po terminie) przychodzi z UPC jednak odp ze nie uznali
    reklamacji

    I teraz pytanie: Mam pisemna reklamacje, z data przyjecia. Mam dowod ze do
    30 dni zadna odpowiedz do mnie nie przyszla. Czy w takiej sytuacji moge sie
    wlasnie powolac na Ustawe o ktorej pisze wyzej, i zadac zalatwienia sprawy,
    zgodnie z uznana reklamacja??
    Czy jednak UPC olewajac termin, nadal jednak ma racie i jestem na pozycji
    przegranej??
    W Federacji Konsumentów jakiś młody prawnik był zdziwiony ze jest wogule
    taka ustawa ktora okresla termin odpowiedzi na reklamacje.... stąd moje
    pytanie tutaj na grupie.