    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: UOKiK wszczął postępowanie przeciw Allegro
    Date: Sun, 08 Mar 2020 04:36:34 +0100 (CET)

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:
    > https://serwisy.gazetaprawna.pl/poradnik-konsumenta/
    artykuly/1443866,uokik-wszczal-postepowanie-przeciw-
    allegro.html

    *Dla ciebie* zarzut i jego uzasadnienie jest drugorzędne?

    Allegro (promocją swojego sklepu na swojej platformie) "być może" nie
    jest całkiem bez grzechu ale czy przekroczyło granicę zasługiwania na
    więcej niż "niemal symboliczną karę" to się IMHO długo będzie po sądach
    wałkować.

    Ja to postępowanie traktuje jako "eskalacje ostrzeżenia jeszcze nim nie
    jest za późno" albo uwalanie polskiej firmy by ją zastąpiła zagraniczna
    konkurencja. Już widzę takie postępowanie UIKiK na EBay albo Amazonie ;-)

    --
    A. Filip