eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUOKIK czy prokurator? › UOKIK czy prokurator?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: UOKIK czy prokurator?
    Date: Mon, 8 Jun 2009 00:58:23 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <h0hgmd$pp7$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-123-56.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1244415501 26407 78.8.123.56 (7 Jun 2009 22:58:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Jun 2009 22:58:21 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: vyehoo
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:592371
    [ ukryj nagłówki ]

    Duzy znany dystrybutor/producent wprowadza do obrotu towar o cechach innych
    niz podanych w specyfikacji, nie jest to oczywiste dla rynku natomiast dla
    konkurencji (kilku firm) w wyniku zbiegu okolicznosci stalo sie to jasne
    (potwierdzone w 100%). Posluguje sie atestami odnoszacymi sie do poprzedniej
    wersji produktu, a w mysl przepisow mial obowiazek ponowienia badan, czego
    nie uczynil celowo bo nie uzyskalby wymaganego atestu. Co powinni zrobic
    konkurenci, aby sprawe jak najszybciej zamknac?

    a) obic d*pe prezesowi oszusta? ;) - zakladam, ze i tak pewnie sie moze
    stac bo niektorzy konkurenci maja 'szemrane' kontakty.
    b) zlozyc zbiorowa skarge do UOKIK - a moze kazda firma z osobna?
    c) zlozyc zawiadomienie do prokuratury? - obawiam sie jednak, ze bedzie sie
    ciagnelo jak lasagne.

    To juz drugi przypadek gdy ta sama firma robi podobny 'numer' w ciagu kilku
    lat. Wczesniej jednak skonczylo sie na polubownym zalatwieniu sprawy poprzez
    negocjacje - wycofanie niesprzedanego produktu z rynku oraz zawiadomienie w
    prasie o mozliwosci zwrotu przez klientow...

    Pozdrawiam, Tomek.

    P.S. Prosze nie nalegac, dopoki sprawa sie definitywnie nie skonczy nie
    podam o kogo i o jaki produkt (ani nawet z jakiej branzy) chodzi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1