  • 1. Data: 2004-02-29 10:39:16
    Temat: UMOWA KUPNA/DAROWIZNY PORTALU INTERNETOWEGO.
    Od: "ja" <g...@N...gazeta.pl>

    Zagraniczny kontrahent chce mi (osobie prywatnej) przekazac portal
    internetowy (domena zawartosc, uzytkownicy). Jak rozwiazac to przekazanie;
    czy jako darowizne czy moze zwykla umowe kupna sprzedazy za przyslowiowa
    zlotowke ? Jak to rozwiazac aby bylo zgodnie z prawem i aby nie miec za duzo
    do czynienia z podatkiem od darowizn, etc... czyli jednym slowem z urzedem
    skarbowym. Co dodatkowo taka umowa powinna zawierac? Jestem troche zielony
    w tych sprawach a chce zeby ta umowa byla jak najbardziej zgodna z prawem i
    wiazaca, zebym bez problemu mogl dysponowac tym portalem wlacznie z
    mozliwoscia sprzedazy go w przyszlosci. Czy ktos moze mi pomoc? Bede bardzo
    wdzieczny. Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2004-02-29 19:27:14
    Temat: Re: UMOWA KUPNA/DAROWIZNY PORTALU INTERNETOWEGO.
    Od: "aa" <g...@g...pl>