  • 1. Data: 2007-10-07 08:08:01
    Temat: UE a szamba
    Od: "Robol" <s...@T...pl>

    Zdaje sie ,ze zgodnie ze standartami UE jest wyznaczony jakis termin do
    likwidacji szamb w budynkach w miastach i podłaczenia do miejskiej
    instalacji sanitarnej .
    Zna ktoś szczegóły?

    Robol

  • 2. Data: 2007-10-10 10:24:22
    Temat: Re: UE a szamba
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Robol" <s...@T...pl> napisał w wiadomości
    > Zdaje sie ,ze zgodnie ze standartami UE jest wyznaczony jakis termin do
    > likwidacji szamb w budynkach w miastach i podłaczenia do miejskiej
    > instalacji sanitarnej .
    > Zna ktoś szczegóły?

    Jakie szczegoly? Bez histerii...

    Nawet jezeli jest jakis termin, to co? Po jego uplywie PINB czy inny urzad
    wyda zakaz zamieszkiwania w obiekcie? A nastepnie komornik wyeksmituje do
    lokali zastepczych?

    Ja bym czatowal na informacje o dofinansowanianiu przydomowych
    oczyszczalni - w pierwszym etapie beda to grosze, w drugim rozsadne
    pieniadze, w trzecim jeszcze wiecej, ale przeznaczona pula nie wystarczy dla
    wszystkich chetnych.

    Nie wpadaj w panike. Poszukaj informacji o oczyszczalniach przydomowych,
    zignoruj te "pudelkowe" po (teoretycznie!) kilka tysiecy, skup sie na
    rozwiazaniach, ktore wykorzystuja istniejace szambo.

    sz.