    From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: UE a szamba
    Date: Wed, 10 Oct 2007 12:24:22 +0200

    Użytkownik "Robol" <s...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:fea45b$u2l$1@news.dialog.net.pl...
    > Zdaje sie ,ze zgodnie ze standartami UE jest wyznaczony jakis termin do
    > likwidacji szamb w budynkach w miastach i podłaczenia do miejskiej
    > instalacji sanitarnej .
    > Zna ktoś szczegóły?

    Jakie szczegoly? Bez histerii...

    Nawet jezeli jest jakis termin, to co? Po jego uplywie PINB czy inny urzad
    wyda zakaz zamieszkiwania w obiekcie? A nastepnie komornik wyeksmituje do
    lokali zastepczych?

    Ja bym czatowal na informacje o dofinansowanianiu przydomowych
    oczyszczalni - w pierwszym etapie beda to grosze, w drugim rozsadne
    pieniadze, w trzecim jeszcze wiecej, ale przeznaczona pula nie wystarczy dla
    wszystkich chetnych.

    Nie wpadaj w panike. Poszukaj informacji o oczyszczalniach przydomowych,
    zignoruj te "pudelkowe" po (teoretycznie!) kilka tysiecy, skup sie na
    rozwiazaniach, ktore wykorzystuja istniejace szambo.

    sz.