  • 1. Data: 2007-10-07 08:45:54
    Temat: Wydział Komunikacji - zmiana wlasciciela w ramach tego samego miasta
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

    Mam pytanie,

    1. przepisalem auto z siebie na tatę, za nowy dowod zapłaciłem 180zł
    (tablice zostaly te same) przeklejono nowy hologram

    2. to samo wykonałem w innej gminie w ramach tego samego wojewodztwa
    (w firmie zakupiono auto od zakładu Energetycznego w przetargu i przepisano
    na firme, w któej pracuje)

    pozostawiając te same tablice na stare został przyklejony nmowy hologram

    i tu przez to ze zostały te same talibce Pani w WK stwierdzila ze place
    tylko 70zł bo te same tablice zostały

    czy w 1 przypadku nie powinna być rónież opłata tylko 70zł??? dla WK?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-07 09:48:23
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Dnia Sun, 7 Oct 2007 10:45:54 +0200, MIchal napisał(a):

> [...]
    > tylko 70zł bo te same tablice zostały
    >
    > czy w 1 przypadku nie powinna być rónież opłata tylko 70zł??? dla WK?

    12 zł - pozwolenie czasowe .
    80 zł - tablice rejestracyjne samochodowe.
    11 zł - komplet nalepek legalizacyjnych.
    16,50 zł - nalepka kontrolna na szybę pojazdu.
    48 zł - dowód rejestracyjny.

    Opłata ewidencyjna za wydanie:
    a. dowodu rejestracyjnego - 1 zł,
    b. pozwolenia czasowego - 1 zł,
    c. nalepki kontrolnej - 1 zł,
    d. zalegalizowanych tablic - 1 zł,

    Wychodzi albo 171,50 albo 74,00 jeśli dobrze policzyłem.

  • 3. Data: 2007-10-07 09:57:25
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

> [...]
    > c. nalepki kontrolnej - 1 zł,
    > d. zalegalizowanych tablic - 1 zł,
    >
    > Wychodzi albo 171,50 albo 74,00 jeśli dobrze policzyłem.

    zgadcza się, tak więc pytanie dlaczego zapłaciłem 171.50 zł (nie zmieniająć
    tablic,) kwoty podawalem przyblizone

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-10-07 10:33:46
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MIchal" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zgadcza się, tak więc pytanie dlaczego zapłaciłem 171.50 zł (nie
    > zmieniająć

    Bo dałeś się oszukać. Powinieneś zapłacić 74 zł.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 5. Data: 2007-10-07 11:08:50
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

    > Bo dałeś się oszukać. Powinieneś zapłacić 74 zł.

    Dziękuję za wyjaśnienie

    To przykre że już urzędnicy zaczynają oszukiwać
    w naszym Państwie.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-10-07 11:17:17
    Od: "pord4u" <p...@g...com>

    > Mam pytanie,
    >
    > 1. przepisalem auto z siebie na tatę, za nowy dowod zapłaciłem 180zł
    > (tablice zostaly te same) przeklejono nowy hologram

    Za sam dowod nie mogles zaplacic 180 zl.

    > 2. to samo wykonałem w innej gminie w ramach tego samego wojewodztwa
    > (w firmie zakupiono auto od zakładu Energetycznego w przetargu i
    > przepisano na firme, w któej pracuje)

    W gminie ? Jakie to miasto.

    > pozostawiając te same tablice na stare został przyklejony nmowy hologram

    legalizacja tablic

    > i tu przez to ze zostały te same talibce Pani w WK stwierdzila ze place
    > tylko 70zł bo te same tablice zostały

    73 zl

    > czy w 1 przypadku nie powinna być rónież opłata tylko 70zł??? dla WK?

    napisz wiecej, to zobaczymy

    --
    pord4u
    .: pomoc w zakresie rej. pojazdów

  • 7. Data: 2007-10-07 11:20:06
    Od: "pord4u" <p...@g...com>

    > Wychodzi albo 171,50 albo 74,00 jeśli dobrze policzyłem.

    73 zl tablice nie sa wydawane, tylko legalizowane (po 1 zl za PC i DR). Z
    tym, ze kazdy WK inaczej to liczy. Moze to byc 73, moze byc faktycznie 74.
    Kwota 171,50 jest dobra.

  • 8. Data: 2007-10-07 11:28:03
    Od: "pord4u" <p...@g...com>

    > To przykre że już urzędnicy zaczynają oszukiwać
    > w naszym Państwie.

    To przykre, ze jezeli zaistniala pomylka, nazywasz kogos oszustem. Nawet
    jezeli zaplaciles wiecej, ta kasa nie trafila do niego, tylko na konto
    urzedu. Zaden z tego dla niego zysk, tylko bieda podczas kontroli - dlaczego
    wzial za duzo kasy i podpisal sie pod tym ? Pomylka to tez oszustwo - pewnie
    zrobil to z premedytacja tia ? Ty sie nie mylisz zapewne.

    Naprawde "przykre" to sa wymagania co do urzednikow (wyksztalcenie, staz, 5
    jezykow i miekka dupa do bicia) i nieadekwatne do tego zarobki, bo mam
    nieprzyjemnosc czestego kontaktu z nimi, zawsze slysze to samo - slaba kasa,
    za 25 lat pracy 1300 zl, etc. Znam przypadki ogloszenia konkursu na
    stanowiska urzednicze, ze zglasza sie jedna osoba, bo wymagania sa zaj%$#%$,
    a jak wygra konkurs (bo startuje sama hehe) i slyszy: 1600 brutto to sp$#$#@
    az dym leci.

    Pomijam kadre leniuchow, balwanow i ukladowcow, ups, kadre kierownicza.

  • 9. Data: 2007-11-03 23:13:54
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik pord4u napisał:

> [...]
    > dlaczego wzial za duzo kasy i podpisal sie pod tym ? Pomylka to tez
    > oszustwo - pewnie zrobil to z premedytacja tia ? Ty sie nie mylisz zapewne.
    skad masz pewnosc ze to pomylka a nie oszustwo?
    jesli to pomylka to zapewne urzednik byl baaardzo poczatkujacy albo
    jakis stazysta, bo pewnie sam to przyznasz, ciezko sie pomylic w
    omawianym wypadku.

> [...]
    > slyszy: 1600 brutto to sp$#$#@ az dym leci.
    >
    > Pomijam kadre leniuchow, balwanow i ukladowcow, ups, kadre kierownicza.

    nie musisz tak bronic urzednikow.

    pozdr