  • 1. Data: 2002-04-16 16:59:01
    Temat: Tytuł prawny
    Od: R...@r...pl (Renata Gołębiowska)

    Mam podpisaną umąwę z firmą na wybudowanie mieszkania, mam wszystkie
    faktury świadczące o wpłaceniu pełnej sumy, mam protokół odbioru
    mieszkania. Pani z US powiedziała, że jest to już tytuł prawny do
    mieszkania, niepełny, ale jest i w związku z tym mogę odliczać ulgę na
    remont i modernizację. Dochodzi jeszcze termin zasiedlenia. Pani
    powiedziała, że mogę przecież rozłożyć karton, zamontować sedes i
    zasiedlić mieszkanie i to daje mi podstawę do ulgi na modernizację tego
    mieszkania. Czy mogę polegać na tych słowach pani z US? Ktoś ma jakieś
    doświadczenia?
    I jeszcze jedno: jak zacznę odliczać za rok 2001 wydatki na modernizację,
    to nie będę już mogła skorzystać z odrośniętej ulgi na budowę mieszkania?

    Renata