  • 1. Data: 2002-04-16 15:21:14
    Temat: rower i telefon
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.pl>

    czy rowerzysta może korzystać z zestawu głośnomówiącego? Wiem że gdzieś coś
    było ale nie pamiętam gdzie.

    Stryket

  • 2. Data: 2002-04-16 19:45:03
    Temat: Re: rower i telefon
    Od: <e...@w...pl>

    Użytkownik "Stryket" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy rowerzysta może korzystać z zestawu głośnomówiącego? Wiem że gdzieś
    coś
    > było ale nie pamiętam gdzie.

    A dlaczego nie? Pewnie ze moze tak jak slon w zoo
    babcia w Sanktuarium , Kopciuszek i Policjant po godzinach pracy.
    Niewiem tylko dlaczego pytasz. Ja moze tez o cos zapytam
    "czy pieszy moze korzystac z chustki do nosa"

  • 3. Data: 2002-04-17 09:26:44
    Od: "edward" <e...@w...pl>

    > A dlaczego nie? Pewnie ze moze tak jak slon w zoo

    jemu chyba chodzi oto >czy MUSI w czsie jazdy
    zawstydziłeś go

  • 4. Data: 2002-04-26 17:26:11
    Od: "666" <p...@p...com>

    W niektórych krajach kierowcom nie wolno korzystać nawet z zestawu głośnomówiącego w
    czasie jazdy, może i rowerzystom tez...
    Dzek

  • 5. Data: 2002-04-26 17:45:00
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "666
    >W niektórych krajach kierowcom nie wolno korzystać
    >nawet z zestawu głośnomówiącego w czasie
    >jazdy, może i rowerzystom tez...

    a z tesciowa siedzącą obok mozna rozmawiac - moze tez nie ;-)
    zdradz nam przynajmniej jeden taki kraj !
    *** blad ***