  • 1. Data: 2004-05-12 20:27:42
    Temat: Trwa sabat w Zakopanem!
    Od: "Krzysztof K." <k...@g...pl>

    Od wtorku do piątku trwa w Zakopanem VI Kongres Sędziów Sądów Rodzinnych.

    Polecam uwadze!
    http://users.nethit.pl/forum/read/tata/2415183/

    Korespondencję można kierować na adres:

    Dom Wypoczynkowy "Rzemieślnik"
    ul. Makuszyńskiego 12
    34-500 Zakopane
    Tel. 0-18/ 20-664-16 ; 20-135-80
    www.rzemieslnik.zakopane.pl
    E-mail: m...@r...zakopane.pl

  • 2. Data: 2004-05-12 21:38:42
    Temat: Re: Trwa sabat w Zakopanem!
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Krzysztof K." <k...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c7u1bu$ka1$1@inews.gazeta.pl

    > Od wtorku do piątku trwa w Zakopanem VI Kongres Sędziów Sądów
    > [.....................]

    Czy to aby nie jest *komercyjna reklama* czyli *spam* ?.
    Tu się nie reklamuj. Rób to na przeznaczonych do tego
    grupach.

    > E-mail: m...@r...zakopane.pl

    To pozostawiam, może dostaniesz sposób na przedłużenie
    penisa?. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Gdzie kucharek sześć... tam jest co poklepać."

  • 3. Data: 2004-05-13 14:23:34
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Czy to aby nie jest *komercyjna reklama* czyli *spam* ?.
    > Tu się nie reklamuj.

    Skad to podejrzenie?!
    Nie jestes prokuratorem moze? ;)

    >Rób to na przeznaczonych do tego
    > grupach.

    A jesli to nie jest spam, to moze
    wypadaloby przeprosic kolege?

    A pozatym ktore grupy sa przeznaczone do spamu?
    (porownaj to z definicja spamu na grupach dyskusyjnych ;)

    WOJSAL

  • 4. Data: 2004-05-13 14:43:56
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > To jest *bezczelny_komercyjny spam* więc nie ja
    > powinienem przepraszać.

    Coz, teraz wypadaloby bys podal dowody
    na ten "bezczelny komercyjny spam".

    > W zależności od treści postów:
    >
    > pl.ogloszenia.kupie
    > pl.ogloszenia.rozne
    > alt.pl.ogloszenia.kupie-sprzedam
    > pl.ogloszenia.sprzedam
    > pl.praca.dyskusje
    > pl.praca.oferowana
    > pol.praca.szukana
    >
    > alt.pl.test
    > alt.pl.test.owa
    >
    > Nie trzeba zbyt wielkiego wysiłku umysłowego aby "dopasować"
    > tamten post do *odpowiedniej* grupy.

    Nie o to mi chodzilo.
    Chodzi o to, ze zadna grupa nie toleruje spamu.

    Oczywiscie spamem byloby, gdyby to poszlo na grupy
    ktore proponujesz, a mianowicie:
[...]

    Zadna z tych grup nie doptyczy ani organizacji
    wypoczynku ani sedziow. No, chyba ze sedziowie
    chcieliby cos kupic wtedy grupa pl.ogloszenia.kupie
    jest dla sedziow.

    > Nie ma odrębnej definicji dotyczącej grup.

    Jest. Mowie o definicji potocznej.

    > Elektroniczna wiadomość jest spamem jeżeli:
    > 1. Treść i kontekst wiadomości są niezależne od tożsamości odbiorcy,
    > ponieważ ta sama treść może być skierowana do wielu innych
    > potencjalnych odbiorców.
    > 2. Jej odbiorca nie wyraził uprzedniej, możliwej do weryfikacji,
    > zamierzonej, wyraźnej i zawsze odwoływalnej zgody na otrzymanie
    > tej wiadomości.
    > 3. Treść wiadomości daje odbiorcy podstawę do przypuszczeń, iż
    > nadawca wskutek jej wysłania może odnieść korzyści
    > nieproporcjonalne w stosunku do korzyści odbiorcy wynikających
> [...]

    To definicja dla indywidulanych odbiorcow.
    Oczywiscie definicja, ktora podales, jest zenujaca, ale to
    juz nie Twoja wina.

    WOJSAL

  • 5. Data: 2004-05-13 15:36:07
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c800e9$5f4$1@inews.gazeta.pl

    > Skad to podejrzenie?!
    > Nie jestes prokuratorem moze? ;)

    To nie jest podejrzenie, a przewrotne stwierdzenie_pytanie.

> [...]

    nadawca wskutek jej wysłania może odnieść korzyści
    nieproporcjonalne w stosunku do korzyści odbiorcy wynikających

    "Pisanie programu komputerowego jest rozkoszą, uruchamianie jest zmorą."
    www.amikom.com.pl