  • 1. Data: 2004-05-12 20:38:11
    Temat: Kwota wolna od zajecia
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Witam !

    Chcialem sie dowiedziec czy w przypadku gdy posiadam konto osobiste ROR; to
    w przypadku gdy nie ma na nim kwoty wiekszej niz 3x srednia krajowa, to
    komornik nie moze zajac mi takiego konta?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2004-05-12 20:50:47
    Temat: Re: Kwota wolna od zajecia
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w przypadku gdy nie ma na nim kwoty wiekszej niz 3x srednia krajowa, to
    > komornik nie moze zajac mi takiego konta?

    tylko rachunek oszczędnościowy jest wolny od zajęcia do 3*przeciętnej

  • 3. Data: 2004-05-12 21:19:27
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > tylko rachunek oszczędnościowy jest wolny od zajęcia do 3*przeciętnej

    a ROR jest wlasnie takim rachunkiem. w nowelizacji prawa bankowego jest to
    nawet sprecyzowane.
    pozdr.
    marcin

  • 4. Data: 2004-05-12 21:23:27
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "pablio" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > tylko rachunek oszczędnościowy jest wolny od zajęcia do 3*przeciętnej

    A w przypadku gdy posiadam rachunek oszczedniosciowo - rozliczeniowy w
    zlotych polskich, to jak to jest?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2004-05-12 21:24:32
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Chcialem sie dowiedziec czy w przypadku gdy posiadam konto osobiste ROR; to
    > w przypadku gdy nie ma na nim kwoty wiekszej niz 3x srednia krajowa, to
    > komornik nie moze zajac mi takiego konta?

    konto zostanie zajete. jezeli srodki znajdujace sie na koncie stanowia
    kwote nizsza niz 3 x sr.kr. to bank ma obowiazek wykonac Twoja dyspozycje,
    w ramach tej kwoty - np. wyplacic Ci gotowke. nastepnie musi powiadomic o
    tym komornika. konto pozostanie zajete i kazda nastepna zlotowka wplywajaca
    na konto bedzie zajeta i juz nie bedzie wolna.
    pozdr.
    marcin

  • 6. Data: 2004-05-13 10:39:37
    Od: Monika<J...@o...pl>

    A JEŻLI MAM PRZYZNANY PRZEZ BANK DEBET W RACHUNKU BIEŻĄCYM I
    CO MIESIĄC GO UZUPEŁNIAM ,ALE NIGDY NIE POWYŻEJ SALDA
    DODATNIEGO,TO CZY TA KWOTA CZYLI DEBET, TEŻ STANOWI SREDNIĄ
    Z TRZECH OSTATNICH MIESIĘCY WOLNĄ OD ZAJĘCIA I CZY BANK
    MOZE PRZELAĆ DO KOMORNIKA .

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-05-13 11:49:22
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > DODATNIEGO,TO CZY TA KWOTA CZYLI DEBET, TEŻ STANOWI SREDNIĄ
    > Z TRZECH OSTATNICH MIESIĘCY WOLNĄ OD ZAJĘCIA I CZY BANK

    a dlaczego tak krzyczysz?

  • 8. Data: 2004-05-13 12:50:48
    Od: Monika<J...@o...pl>

    Przecież nie krzyczę, ja jestem bardzo spokojna.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2004-05-13 12:50:53
    Od: Monika<J...@o...pl>