  • 1. Data: 2002-06-10 19:06:53
    Temat: Trudne warunki pracy - prośba
    Od: "Dorota i Robert Nawara" <d...@i...org.pl>

    Witam grupowiczów

    Mam wielką prośbę może ktoś z was przegryzł już sprawę która mnie interesuje
    otóz chciałbym wiedzieć coś na temat zawodów które obejmują przepisy o
    trudnych warunkach pracy
    najlepiej podstawa prawna lub wykaz z rozporządzenia.
    Chodzi o możliwość wcześniejszego przejścia na emeryturę. Mam na myśli zawód
    palacza kotłowego c.o
    jeśli ktoś wiedziałby coś na ten temat będę szczerze zobowiązany

    Pozdrawiam Robert

    można pisać na skrzynkę oto adres d...@i...org.pl

  • 2. Data: 2002-06-11 21:03:40
    Temat: Re: Trudne warunki pracy - prośba
    Od: "mars" <m...@i...net.pl>

    [ciach]
    > Chodzi o możliwość wcześniejszego przejścia na emeryturę. Mam na myśli
    zawód
    > palacza kotłowego c.o
    > jeśli ktoś wiedziałby coś na ten temat będę szczerze zobowiązany

    Rozporzadzenie RM z 7 lutego 1983 r.
    Dz. U. 83.8.43
    --
    Maciek