    From: Doker <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Trudne do ocenienia.
    Date: Fri, 31 Mar 2006 11:19:31 +0200

    Otorz kupilem Acera i pierwszego dnia zauwazylem, ze jeden klawisz
    wypada(mial odlamany jeden "zawias") ale nie o tym.
    Ostatnio zrobily sie dziwne przebarwienia na wyswietlaczu
    ( http://kolos.math.uni.lodz.pl/~doker/DSC01990.JPG
    http://kolos.math.uni.lodz.pl/~doker/DSC01989.JPG ) i w zwiazku z tym
    laptop idzie do serwisu (jak tylko w weekend sklonuje dysk).

    Lecz nie to jest problemem. Chodzi o to, ze juz 2 razy znalazlem na
    ziemi srubke, az wreszcie zrozumialem ze pochodza z laptopa, oraz o to, ze
    ostatnio podczas otwierania *zlamal mi sie* przy zawiasie (sic!)
    ( http://kolos.math.uni.lodz.pl/~doker/DSC01995.JPG )

    Zdaje sobie sprawe z tego, ze w serwisach pracuja ludzie nieuczciwi,
    nastawieni na "NIE" i przez to az boje sie do nich wyslac ten sprzet.

    Druga sprawa, ze to co zobaczylem (oprocz wymienianych to np pstrykajaca
    klawiatura - jakby czesc plyty z klawaitura wisiala w powitrzu i
    odskakiwala z opoznieniem po puszczeniu klawisza i wiele innych
    uciazliwosci) jestem bardzo rozczarowany Acerem 5200 - zwlaszcza za
    takie pieniadze jakie zaplacilem (5200zl) powinienem byl dostac cos
    porzadnego. Nie chce juz acera i nigdy go w zyciu nie kupie. Czy mam
    prawa prosic o moje pieniadze, ihmo za feler?

    Jestem tez zainteresowany wszytkimi zrodlami innymi niz same ustawy -
    interpretacja, wyciagi, tlumaczenia dla przecietnego konsumenta.