  • 1. Data: 2004-08-30 20:48:27
    Temat: Troche zrezygnowany...
    Od: "@(no.spam).o2.pl" <""chi(noSPAM)mal\"@(no.spam).o2.pl">

    Witajcie!!!

    Napisze bez owijania jaki mam problem, choc moze sie nie znalezc nikt
    kto bedzie potrafil pomoc.

    Pisze w imieniu znajomej. Ona bardzo pilnie poszukuje osoby ktora
    cokolwiek by wiedziala jak rozwiazac sprawe rozwodowa w USA, dokladnie w
    kalifornii. Po spotkaniu z kilkunastoma prawnikami kazdy twierdzi ze nie
    jest w stanie jej pomoc bo nie zna kalifonijskiego prawa. Z tym sie
    zgadzam. Ale nie wierze ze nie ma w polsce ani jednej osoby ktora by to
    spotkalo. Czy ktos cos na ten temat wie, moze podac namiary na prawnika
    ktory moze tam praktykowal, moze wrocil, a moze jest tam ale jest z nim
    kontakt. A moze kogos to spotkalo... Jezeli cos wiecie to pomozcie bo
    dziewczyna jest bliska zalamania. Naprawde. Wrak. A on jej nie daje
    spokoju. Ciagle dzwoni itp. Bede wdzieczny za jakakowiek pomoc lub
    namiar. Dzieki!!!

    Michel
    mailto:chi(noSPAM)mal@(no.spam).o2.pl

  • 2. Data: 2004-08-30 21:20:40
    Temat: Re: Troche zrezygnowany...
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2004 22:48:27 +0200, @(no.spam).o2.pl
    <<""chi(noSPAM)mal\"@(no.spam).o2.pl">> napisał:

> [...]
    > dziewczyna jest bliska zalamania. Naprawde. Wrak. A on jej nie daje
    > spokoju. Ciagle dzwoni itp. Bede wdzieczny za jakakowiek pomoc lub

    Moment. Gdzie jest ta dziewczyna. Tutaj czy w kaliforni?
    Bo prawników od prawa kalifornii najlepiej znaleźć w kaliforni.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 3. Data: 2004-08-30 21:31:44
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > Moment. Gdzie jest ta dziewczyna. Tutaj czy w kaliforni?
    > Bo prawników od prawa kalifornii najlepiej znaleźć w kaliforni.

    Ja proponuje Ally Macbill (czy jak to tam sie pisze). ;) Dobra jest.

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-08-30 21:37:55
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2004 23:31:44 +0200, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

    > użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > Ja proponuje Ally Macbill (czy jak to tam sie pisze). ;) Dobra jest.

    po przejrzeniu mojego klesera na wizytówki moge zaoferować:

    Prawnika immigracyjnego z New York... cholera, miał biuro w WTC więc
    pewnie wizytówka jest nieaktualna

    Prawnika wojskowego (JAG) z Norfolku - o ile nie jest obecnie na morzu.
    Prawnika - obrońcę w sprawach gardłowych z Norfolku.
    Prawnika - specjalistę od odszkodowań z New Orleans.
    sędziego federalnego z Dallas.
    sędziego rodzinnego z Dallas
    prawnika od rozwodów z Texarkana
    Prawniczkę od ubezpieczeń z Keene

    NIestety do Kaliforni nie dotarłem tak więc tamtejszymi prawnikami nie
    dysponuję.

  • 5. Data: 2004-08-30 22:08:30
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 30/08/2004 23:31, Johnson wrote :
    > użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > Ja proponuje Ally Macbill (czy jak to tam sie pisze). ;) Dobra jest.

    Tylko że Ally McBeal miała kancelarię w Bostonie ;-).

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed

  • 6. Data: 2004-08-31 10:45:20
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/31/2004 12:08 AM, Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki wrote:

    > Tylko że Ally McBeal miała kancelarię w Bostonie ;-).

    Boston jest i tak bliżej niż którekolwiek z polskich miast.

    Pzdr: Catbert

  • 7. Data: 2004-08-31 17:31:24
    Od: Michel <c...@n...spam.o2.pl>

    Dnia 2004-08-30 23:20, Użytkownik Rodrig Falkenstein napisał:

    > Moment. Gdzie jest ta dziewczyna. Tutaj czy w kaliforni?
    > Bo prawników od prawa kalifornii najlepiej znaleźć w kaliforni.

    Jest w polsce. To jest ten problem. Ona tam nie moze wrocic bo sie
    poprostu boi. Strach ja wyniszcza. Ten gosc, znaczy jej maz ma tu niby
    przyjechac z papierami rozwodowymi, ale nie chcialaby podpisac
    niewiadomo czego. Dlatego szukam dla niej jakiegos wsparcia prawniczego.
    Dzieki ze przynajmniej zwrociles uwage na watek.

    Michel
    mailto:c...@n...spam.o2.pl

  • 8. Data: 2004-09-02 19:35:16
    Od: "Muminos" <bleele lel @dup.pl>

    Użytkownik "Michel" <c...@n...spam.o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niewiadomo czego. Dlatego szukam dla niej jakiegos wsparcia prawniczego.
    > Dzieki ze przynajmniej zwrociles uwage na watek.

    gdzie on niy ma przyjechac, my sa kozia wolka - typas mysli ze zalatwo to w
    jednen dzien ::D

    e tam, ja bym to olał lekko narazie i poczekal na "bieg czasu"
    tlumaczenie z ichniego na nasze ze pol roku - odwolanie sie od tlumaczenia
    , pol roku
    sprawa ze 2 lata
    odroczenia wzgledem zaswiadczenia lekarskiego - pol roku x 3
    sa dziesiatki innych powodow ktore w PL mozna zglosic i to zablokowac

  • 9. Data: 2004-09-03 16:29:58
    Od: Michel <c...@n...spam.o2.pl>

    Dnia 2004-09-02 21:35, Użytkownik Muminos napisał:

> [...]
    > odroczenia wzgledem zaswiadczenia lekarskiego - pol roku x 3
    > sa dziesiatki innych powodow ktore w PL mozna zglosic i to zablokowac

    Wiem ze to potrwa i bedzie sie ciaglo. Ona bardzo chce tez to szybko
    zalatwic i miec to z glowy!!! Tylko jak on tu przyjedzie i wreczy jej
    plik papierow kazac podpisac, zeby wiedziala co to i nie wplatala sie w
    jeszcze wieksze g..... JAkby kotos jeszcze cos mogl poradzic, gdzie ja
    poslac to piszcie. Dzieki!!!

    Michel
    mailto:c...@n...spam.o2.pl