  • 1. Data: 2002-11-27 10:20:44
    Temat: Troche lamerskie.
    Od: "Konrad M." <dzesi@ANTYSPAMM_klub.chip.pl>

    Gdzie w centrum Warszawy znajdują się dobre księgarnie prawnicze ?
    Czy w empiku można jakieś pozycje tego typu kupić ?

  • 2. Data: 2002-11-27 13:34:18
    Temat: Re: Troche lamerskie.
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad M." <dzesi@ANTYSPAMM_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie w centrum Warszawy znajdują się dobre księgarnie prawnicze ?
    > Czy w empiku można jakieś pozycje tego typu kupić ?

    A czego szukasz? Ja zaopatrywałem sie zawsze w księgarniach przy Uniwerku -
    Liber tuz przy bramie i Prusie naprzeciwko. Jest tez kantorek na nowym
    wydziale przy Lipowej - na poziomie -1 i maja tam niezły wybor, choc raczej
    podręczników, ale jak czegos nie ma, to mozna u nich zamówić.

    Depi.