  • 1. Data: 2003-06-23 13:47:48
    Temat: Treść ustaw z lat 88-90
    Od: "Rycerz Bolko" <r...@W...pl>

    "W grudniu 1988 roku Sejm PRL uchwalił ustawę o zasadach tworzenia wkładów
    państwowych w przedsięwzięcia z udziałem podmiotów zagranicznych, a w lipcu
    1990 roku ustawa o prywatyzacji ustaliła procedury prywatyzacji polskich
    przedsiębiorstw państwowych"

    To fragment mojej pracy ;-)

    Musze odnaleźć treść tych ustaw, pomóżcie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-23 13:52:39
    Temat: Re: Treść ustaw z lat 88-90
    Od: "Protr" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Rycerz Bolko" <r...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedsiębiorstw państwowych"
    >
    > To fragment mojej pracy ;-)
    >
    > Musze odnaleźć treść tych ustaw, pomóżcie.

    Może masz albo ktoś ze znajomych ma LEX'a tam znajdziesz je na pewno.
    W razie pilności niezmiernej poszukam na życzenie i wyraźnego e-mail'a do
    mnie (mam w pracy)

    Pozdrawiam
    Piotr
    p...@w...pl