  • Data: 2004-06-07 09:47:07
    Temat: Transakcja na Allegro
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sprzedałem na Allegro przedmiot, który nie nadaje się do wysłania pocztą
    (mebel). Dostałem zaliczkę, reszta ma być przy odbiorze (nabywca przyjedzie
    osobiście i mebel zabierze).

    Problem w tym, że od 3 tygodni nie mogę się z nabywcą skontaktować. Telefon
    nie odpowiada, na maila nie odpowiada, sam nie dzwoni.
    Jaki jest czas, zgodnie z prawem, po którym mogę sprzedać mebel komu innemu,
    nie martwiąc się o konieczność zwrotu zaliczki? Czy jest to uregulowane
    jakimś kodeksem?

    Z góry dziękuję za poradę.
    Pozdrr.,
    Boa.