  • 1. Data: 2003-09-16 17:27:43
    Temat: Towarzystwo, czy?????????????/
    Od: "Wojtek PL" <l...@o...pl>

    Witam Grupę,

    Czy ktoś z szanownych Grupowiczów może mi podpowiedzieć jaką
    organizację/towarzystwo powinna założyć grupa osób opiekująca się grupą
    zwierząt w schronisku dla zwierząt?

    Co jest to najbardziej praktyczne, jeśli chodzi o gromadzenie środków na
    restrukturyzację pomieszczeń dla zwierząt i inne cele z tym związane w
    kontekście pozyskiwania takowych od firm lub innych instytucji?

    Z góry dziękuję za pomoc i podpowiedzi

    Wojciech Płacheta
    t...@w...pl
    gg:388081

  • 2. Data: 2003-09-17 13:25:12
    Temat: Re: Towarzystwo, czy?????????????/
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Wojtek PL" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > restrukturyzację pomieszczeń dla zwierząt i inne cele z tym związane w
    > kontekście pozyskiwania takowych od firm lub innych instytucji?

    Stowarzyszenie. Wygoogluj sobie "Prawo o stowarszyszeniach".

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-09-17 17:18:41
    Od: "Wojtek PL" <l...@o...pl>

    Dziękuję za wszystkie informacje. Mam nadzieję je wykorzystać z pożytkiem.

    Pozdrawiam

    Wojciech Płacheta
    t...@w...pl
    gg:388081