  • 1. Data: 2003-09-16 17:00:08
    Temat: Przeniesie prawa własności nieruchomości
    Od: Korowiow <s...@p...fm>

    Witam.

    Nie jestem pewien, czy użyłem właściwego terminu prawniczego, a chodzi
    o sprawę przekazania przez rodziców części prawa do domu mieszkalnego
    na dziecko.
    Proszę mi powiedzieć, jak przebiega taka procedura (notariusz, sąd) i
    jakie poniesione zostaną w tym opłaty.

    --
    Sławek
    gg:1397619

  • 2. Data: 2003-09-17 08:15:34
    Temat: Re: Przeniesie prawa własności nieruchomości
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Trzeba podpisać u notariusza umowę darowizny. Będzie trzeba opłacić taksę
    notarialną.
    Ponadto zalecam zapoznanie się z ustawą o podatku od spadków i darowizn.

    burenezo