  • 1. Data: 2006-03-29 20:05:13
    Temat: Towar wadliwy
    Od: "Ryszard" <r...@b...adresu.pl>

    Zakupiłem w dużej hurtowni wylewkę samopoziomującą, sprzedawca zapewniał
    mnie że nie jest przeterminowana a napisy na worku oznaczają serię a nie
    datę produkcji.Termin przydatności tej wylewki to 6-m-cy.Mam już informację
    od producenta że materiał ten jest przeterminowany o ponad dwa lata.Wykonaną
    wylewkę trzeba było skuć wykonać ponownie z materiału
    pełnowartościowego.Swoją stratę wyceniam na ok.2300zł.W jaki sposób mogę
    żądać powyższej kwoty od sprzedawcy przed ewentualnym skierowaniem sprawy do
    sądu.Bardzo proszę o radę.