  • 1. Data: 2006-03-29 18:03:40
    Temat: wypowiedzenie przez pracownika
    Od: "gonz0" <e...@t...pl>

    W dzisiejszej Rzepie jest artykul na temat wypowiedzen umowy o prace przez
    pracownika i pracodawce. Oczywiscie ciezkie przypadki dotycza pracownika ale
    nic niema na temat ciezkich naruszen ze storny pracodawcy. Dlatego mam
    pytanie:

    - czy potracenie kwoty za rozmowy komorkowe z pensji pracownika bez jego
    zgody (podpisane oswiadczenie na ktorym widnieje napis ze pracownik nie
    wyraza zgody na potracanie jakichkolwiek kwot) jest ciezkim naruszeniem praw
    pracownika ze strony pracodawcy ?

    Jesli tak to czy moze zlozyc wypowiedzenie umowy o prace ze skutkiem
    natychmiastowym i dostanie odprawe za nastepne 3 miesiace (bo tak normalnie
    ma czas wypowiedzenia) ?

    pozdro

    p.

  • 2. Data: 2006-03-29 20:41:55
    Temat: Re: wypowiedzenie przez pracownika
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    gonz0 napisał(a):

> [...]
    > wyraza zgody na potracanie jakichkolwiek kwot) jest ciezkim naruszeniem praw

    Jest. Trzeba tylko pamiętać że to potrącenie, nie może być dalej niż
    jeden miesiąc przed złożeniem oświadczenia woli.

    > Jesli tak to czy moze zlozyc wypowiedzenie umowy o prace ze skutkiem
    > natychmiastowym i dostanie odprawe za nastepne 3 miesiace (bo tak normalnie
    > ma czas wypowiedzenia) ?

    Odprawy nie. Odszkodowanie.
    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-04-01 10:24:32
    Od: "gonz0" <e...@t...pl>

    Użytkownik "Johnson" <>>

    > Jest. Trzeba tylko pamiętać że to potrącenie, nie może być dalej niż jeden
    > miesiąc przed złożeniem oświadczenia woli.

    to znaczy ? bo oswiadczenie bylo zbierane w 2005 roku a potracenie mialo
    miejsce w 2006 roku (luty).

    p.