  • 1. Data: 2012-05-12 16:58:50
    Temat: Texas Hold'em - legalny czy już nie?
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Dzień dobry.

    W związku z ostatnimi zmianami w polskim prawie chciałem się
    dowiedzieć czy udział w turniejach pokera online jest nadal legalny
    czy już nie. Wiem, że są osoby, dla których tego typu zawody były
    jedynym źródłem dochodów (i to podobno całkiem niezłych).

  • 2. Data: 2012-05-17 18:46:28
    Temat: Re: Texas Hold'em - legalny czy już nie?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-05-12 16:58:50 +0200, Piotrek <p...@p...onet.pl> said:

    > Dzień dobry.
    >
    > W związku z ostatnimi zmianami w polskim prawie

    A co się zmieniło?

    > chciałem się
    > dowiedzieć czy udział w turniejach pokera online jest nadal legalny
    > czy już nie.

    Gry w pokera chyba nie da się zdelegalizować.
    Natomiast hazard podlega ustawie...

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-05-18 13:00:38
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Piotrek pisze:

    > W związku z ostatnimi zmianami w polskim prawie chciałem się
    > dowiedzieć czy udział w turniejach pokera online jest nadal legalny

    Nie wiem, czy legalny czy nie, ale ze swiadczy o bezmózgowiu graczy to
    pewne.

    To juz chyba lepiej sobie isc na duza gielde czy targowisko i zagrac w
    benkla. Skutek finansowy ten sam, a emocje pewnie duzo wieksze :)

    Mozna tez wziac plik banknotow i spalic - rowniez dla gracza efekt
    identyczny, ale umacnia to polską walutę.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2012-05-19 00:47:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 May 2012, SDD wrote:

    > Mozna tez wziac plik banknotow i spalic - rowniez dla gracza efekt
    > identyczny, ale umacnia to polską walutę.

    Tylko dla porzadku przypomnę, że publicznie nie wolno
    (samemu chyba można).

    pzdr, Gotfryd