  • Data: 2010-11-03 18:37:41
    Temat: Terminy administracyjne
    Od: "pawel" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojewoda swoim Postanowieniem poinformował mnie, że
    1. z powodu dużej ilości zażaleń, odwołań i wniosków (sic!) nie jest w
    stanie, w terminie określonym par. 35 KPA odnieść się do mojego odwołania
    2. wyznaczył termin (konkretna, odległa data) w którym moje odwołanie
    zostanie rozpatrzone
    3. Boldem, &#8211; że na to jego Postanowienie nie przysługuje mi odwołanie.

    Oczywiście minął termin określony w pkt. 2.
    Mam jakiś ruch do wykonania, czy cierpliwie czekać?