  • 1. Data: 2010-11-03 18:37:41
    Temat: Terminy administracyjne
    Od: "pawel" <1...@g...pl>

    Wojewoda swoim Postanowieniem poinformował mnie, że
    1. z powodu dużej ilości zażaleń, odwołań i wniosków (sic!) nie jest w
    stanie, w terminie określonym par. 35 KPA odnieść się do mojego odwołania
    2. wyznaczył termin (konkretna, odległa data) w którym moje odwołanie
    zostanie rozpatrzone
    3. Boldem, &#8211; że na to jego Postanowienie nie przysługuje mi odwołanie.

    Oczywiście minął termin określony w pkt. 2.
    Mam jakiś ruch do wykonania, czy cierpliwie czekać?

  • 2. Data: 2010-11-03 20:28:58
    Temat: Re: Terminy administracyjne
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "pawel" <1...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zostanie rozpatrzone
    > 3. Boldem, &#8211; że na to jego Postanowienie nie przysługuje mi

    To komunizm czy faszyzm?
    Odwołanie do musi przysługiwać.
    Pozostaje Sąd (ale to chyba rok= następne wybory)
    Napisz do Premiera (tylko nie elektronicznie bo odpowie jakiś adminstrator
    bez imienia i nazwiska).
    A nie masz znajomych w gazecie? Tak mie się wydaje że to zawsze pomaga
    CEzarys