  • 1. Data: 2006-08-12 19:19:52
    Temat: Termin wypowiedzenia
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Witajcie,

    mam wątpliwość, jak interpretować znajdujący się w wielu regulaminach
    czy umowach zapis: "każda ze stron może rozwiązać umowę za 30-dniowym
    okresem wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca".

    Czy oznacza to że kiedy chcę rozwiązać umowę z końcem lutego, to
    przykładowo:
    1. składam wypowiedzenie z datą 15 stycznia o treści "z dniem 15
    stycznia wypowiadam umowę..." a umowa wygasa 28 lutego, czy
    2. składam wypowiedzenie z datą 28 lutego, ale nie później niż do 29
    stycznia o treści "z dniem 28 lutego wypowiadam umowę...".
    3. jeszcze inaczej?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-12 20:23:03
    Temat: Re: Termin wypowiedzenia
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    zazwyczaj skladasz umowe a termin 30 dni liczy sie od konca miesiaca,
    w ktorym to robisz.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2006-08-12 20:37:46
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    rezist.com napisał(a):
    > zazwyczaj skladasz umowe a termin 30 dni liczy sie od konca miesiaca,
    > w ktorym to robisz.

    Eeee... "składam umowę"? Chyba wypowiedzenie... no a mój problem jest w
    jego treści, nie w samym fakcie składania...

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-08-12 23:32:27
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Eeee... "składam umowę"? Chyba wypowiedzenie...

    uhm

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2006-08-13 06:14:17
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > 3. jeszcze inaczej?

    Składasz z datą aktualną, a 30 dni liczy sie od konca bieżącego
    miesiąca. Czyli jesli złozysz 15 lutego to koniec umowy nastepuje 30
    marca.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2006-08-13 06:28:48
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > Składasz z datą aktualną, a 30 dni liczy sie od konca bieżącego
    > miesiąca. Czyli jesli złozysz 15 lutego to koniec umowy nastepuje 30
    > marca.

    raczej najpierw 30 dni, a potem do końca miesiąca
    czyli 31 marca

    KG

  • 7. Data: 2006-08-16 17:59:02
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. składam wypowiedzenie z datą 28 lutego, ale nie później niż do 29
    > stycznia o treści "z dniem 28 lutego wypowiadam umowę...".

    a ja tak sie podlącze - i zapytam jak to jest z 2 tyg wypowiedzeniem??
    liczy sie od poczatku tygodnia ?? czy jezeli zloze w srode to za dwa tyg w
    srode moge nie przychodzic??

    jarek

  • 8. Data: 2006-08-17 03:38:25
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    jarojk napisał(a):
    > a ja tak sie podlącze - i zapytam jak to jest z 2 tyg wypowiedzeniem??
    > liczy sie od poczatku tygodnia ?? czy jezeli zloze w srode to za dwa tyg w
    > srode moge nie przychodzic??

    do soboty pracujesz

    KG

  • 9. Data: 2006-08-18 18:15:01